Wielkie Marki od Kuchni – najsilniejsze marki zagoszczą w SGH!

11 maja 2016 roku zostało podpisane porozumienie o współpracy między Superbrands Polska a Szkołą Główną Handlową w Warszawie. W ramach Strategicznego Partnerstwa zostanie zrealizowany projekt Wielkie Marki od Kuchni.

"Wielkie Marki od Kuchni" to cykl otwartych seminariów, który ma służyć popularyzacji tematu zarządzania marką. W ramach projektu menedżerowie najskuteczniejszych firm działających w Polsce i za granicą, będący gestorami najsilniejszych marek, podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem prezentując najlepsze praktyki z zakresu strategii marek na rynku polskim i na rynkach zagranicznych.

 „Zamiarem naszym jest, aby w rezultacie projektu powstała oryginalna książka prezentująca opisy przypadków najlepszych polskich i zagranicznych marek działających na rynku polskim oraz przykłady ekspansji polskich marek na rynki zagraniczne” – mówi Profesor SGH dr hab. Marzanna Witek-Hajduk z Kolegium Gospodarki Światowej SGH, odpowiedzialna za projekt po stronie uczelni.

Adresatami cyklu seminariów „Wielkie marki od kuchni” są studenci studiów licencjackich i magisterskich, słuchacze studiów doktoranckich i podyplomowych oraz typu MBA, a także absolwenci SGH i innych uczelni oraz praktycy biznesu.

Pierwsze seminarium odbędzie się 31 maja w gmachu głównym SGH w Warszawie (al. Niepodległości 162), a jego bohaterem będzie marka KOŁO. Prezes Przemysław Powalacz, absolwent SGH, opowie o historii sukcesu marki KOŁO w trudnej marketingowo kategorii.

Udział w seminariach jest bezpłatny, ale wymagana jest wcześniejsza rejestracja:

http://www.uczestnicy.pl/event/wielkie-marki-od-kuchni-1