Sobota, 18 listopada 2017 r.

Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Jesteś w: Start / Wiadomości / Planowanie kariery / Wejdź w rolę PR-owca – dzień otwarty w agencji public relations

Wejdź w rolę PR-owca – dzień otwarty w agencji public relations

30 maja 2017 roku w Warszawie agencja Procontent Communication, należąca do międzynarodowej sieci Global Reach PR, organizuje dzień otwarty dla studentów i osób zainteresowanych podjęciem pracy w branży public relations. To niepowtarzalna okazja, by zapoznać się z kulisami pracy specjalistów, a także dowiedzieć się o najważniejszych narzędziach PR.

Według danych z 2016 roku, kierunek dziennikarstwo ze specjalnością public relations i marketing medialny cieszył się ogromnym zainteresowaniem wśród studentów uczelni humanistycznych.
W ubiegłym roku był to najczęściej wybierany kierunek studiów na Uniwersytecie Warszawskim.  Na jeden indeks przypadało nawet 26 chętnych. Wśród absolwentów kierunków medialnych, świadomość wyzwań, z jakimi na co dzień mierzą się „pijarowcy” praktycy jest jednak nadal bardzo niska. Zdaniem wielu specjalistów PR, oczekiwania i wyobrażenia na temat pracy w branży, które komunikują studenci podczas rozmów rekrutacyjnych, bardzo różnią się  od  prawdziwej pracy konsultantów. Praktycy z Procontent Communication zwracają wobec tego uwagę, że przed wyborem  przyszłej ścieżki  kariery warto dowiedzieć się więcej o tym zawodzie.

„Młodzież często oczekuje pracy wyłącznie z celebrytami. Jako priorytet w pracy PR-owca postrzega budowanie profili społecznościowych –  unika natomiast kontaktu z mediami, a przy tym kompletnie nie dostrzega strategicznej roli PR w kształtowaniu wizerunku firmy” – podkreśla prezes agencji, Iwona Kubicz. „Nasze dni otwarte to jeden z elementów budowania świadomości na temat praktycznych aspektów pracy w branży PR. Uczestnicy spotkania będą mogli zobaczyć, jak pracujemy na co dzień, jak ważne jest wypracowanie odpowiedniego przekazu do mediów, z jakich narzędzi korzystamy i jak nawiązujemy kontakty z dziennikarzami oraz jak w to wszystko wplatać zastosowanie nowych technologii i działania kreatywne oraz kanały social mediowe” – dodaje Kubicz.

Dzień otwarty w Procontent Communication rozpocznie się o godzinie 9:30 spotkaniem z prezes agencji Iwoną Kubicz, która opowie o wymaganiach, jakie powinien spełnić kandydat do pracy w PR, na co zwrócić uwagę przygotowując się do pracy PR-owca i jak zwykle wygląda jej dzień pracy. Następnie szefowie zespołów i konsultanci przedstawią takie zagadnienia jak: prowadzenie kampanii społecznych w praktyce, tajniki PR korporacyjnego i rozmów z mediami, praktyczne narzędzia w pracy PR-owca, a także zaprezentują case studies z zakresu  PR medycznego. Wszyscy uczestnicy będą też mogli porozmawiać z zespołem Procontent Communication i przyjrzeć się ich bieżącej pracy.  Zainteresowanych zapraszamy do wcześniejszej rejestracji mailowej na adres: procontent@procontent.pl, która prowadzona jest do 29.05.2017 r.