Developing a winning marketing and distribution strategy

Aktualności
Zapraszamy na nowy kurs przygotowany wspólnie ze specjalistami z L’Oréal!

Podczas tego przedmiotu będziecie mieć wyjątkową okazję lepiej poznać rynek kosmetyczny:

  • Rozwiązywać prawdziwe case’y businesowe jednej z kultowych marek L’Oréal
  • Dowiedzieć się więcej na temat zarządzania marką, zarówno z perspektywy komunikacyjnej, jak i biznesowej
  • Zagłębić się w mieszane modele biznesowe B-2-B oraz B-2-C
  • Rozwijać się i inspirować pod okiem najlepszych ekspertów L’Oréal Poland&Baltic HUB

 

Dlaczego właśnie ten kurs?

  • Dajemy możliwość sprawdzenia teorii w praktyce
  • Będziesz pracować nad swoimi umiejętnościami marketingowymi oraz rozwiniesz kluczowe kompetencje biznesowe
  • Na zajęciach będziesz pracować w zespole nad innowacyjnymi projektami
  • Będzie to wyjątkowa okazja do dyskusji z najlepszymi ekspertami
    w branży FMCG
  • Kurs jest częścią regularnych zajęć SGH i CEMS
  • Zdobędziesz 7 punktów ECTS.
  • Dowiesz się więcej na temat globalnej I lokalnej strategii L’Oréal.
  • Być może rozpoczniesz karierę właśnie w L’Oréal – weźmiesz udział w konkursie Brandstorm i dołączysz do Talent Development Program.

 

Kto może uczestniczyć?

  • Studenci magisterskich studiów stacjonarnych na SGH, którzy pasjonują się marketingiem i rozwojem biznesu.
  • Kurs jest częścią program CEMS, ale studenci, którzy nie należą do CEMS również mogą wziąć w nim udział.
  • Kurs będzie miał miejsce w semestrze jesiennym 2020 (październik-grudzień).
  • Zajęcia oraz zaliczenia będą odbywały się w całości w języku angielskim
  • Obowiązuje 100% obecność na zajęciach.
  • Ilość miejsc w kursie jest ograniczona do 25.

PROCES REJESTRACJI

APLIKACJE

Aplikacje muszą być w języku angielskim i składać się z dwóch elementów:

  • CV (zawierającego e-mail SGH oraz ID studenta)
  • Krótki list motywacyjny, w którym wyjaśnisz dlaczego chcesz wziąć udział w tych zajęciach

Zajęcia będą odbywały się w czwartki 09:50 – 14:40 w 5 sesjach. Szóste zajęcia zostą poświęcone na finalne prezentacje projektowe w siedzibie L’Oréal Poland & Baltic HUB w Warszawie.

PROWADZĄCY

  • Profesor Piotr Płoszajski: nadzór nad kursem.
  • HR manager ze strony L’Oréal koordynujący zajęcia i kontakt ze studentami
  • Eksperci z obszaru marketingu, trade marketingu, zarządzania kategorią, sprzedaży, którzy poprowadzą poszczególne zajęcia zgodnie z planem kursu.