Jak zamieścić ofertę w serwisie?
Oferty w Serwisie Kariera SGH mogą być publikowane wyłącznie przez zarejestrowanych przedstawicieli pracodawców. Szczegóły rejestracji pracodawcy i publikacji oferty dostępne są poniżej.
Pracodawca w celu zamieszczenia w serwisie Kariera oferty pracy, praktyki lub stażu powinien:
- dokonać rejestracji firmy/instytucji w serwisie Kariera;
- zalogować się;
- po zalogowaniu się wypełnić formularz oferty pracy/praktyki/stażu znajdujący się w menu "Dodaj ofertę" widocznym na górze strony
UWAGA: Firmy zarejestrowane w krajach Unii Europejskiej mogą samodzielnie zarejestrować się w Serwisie Kariera. Firmy spoza krajów Unii Europejskiej prosimy o kontakt mailowy w celu założenia konta (serwis.kariera@sgh.waw.pl).
Dodatkowe informacje:
- Oferty pracy, praktyk i staży publikowane są w serwisie bezpłatnie.
- Oferta zamieszczona przez firmę o statusie Partner SGH:
- przy wyszukiwaniu pojawia się jako pierwsza,
- w prawym górnym rogu oferty widoczna jest ikona Partner SGH.
- Istnieje możliwość nieodpłatnego zamieszczenia informacji o inicjatywach związanych z karierą i rozwojem organizowanych przez Państwa firmę/organizację w dziale AKTUALNOŚCI I ARTYKUŁY.
- Możliwość zamieszczenia banera reklamowego na stronie głównej Serwisu Kariera (wymiary 768x423) dostępna jest wyłącznie dla firm o statusie Partner SGH.
Zapraszamy do kontaktu: serwis.kariera@sgh.waw.pl