Zapraszamy do wzięcia udziału w drugiej edycji konkursu Startup Fest!

Kolejna edycja Startup Fest – konkursu na najlepszy pomysł na biznes w internecie - odbędzie się w dniach 13.-14. października w siedzibie Gazeta.pl w Warszawie. Zgłoszenia zespołów zainteresowanych uczestnictwem przyjmowane będą przez cały sierpień. Na najlepszy startup czeka 50 tys. złotych oraz kampania reklamowa w serwisach grupy Gazeta.pl.

Podczas dwudniowego festiwalu, podobnie jak w ubiegłym roku, twórcy najciekawszych startupów przedstawią swoje projekty publiczności oraz mentorom. Będą mogli skonsultować swoje pomysły z ekspertami z branży internetowej, pełniącymi również rolę jury konkursu. W programie festiwalu przewidziane zostały specjalne wykłady oraz warsztaty.

Dlaczego warto się zgłosić na Startup Fest?

Startup Fest umożliwi twórcom startupów nawiązanie cennych kontaktów z branżą internetową oraz inwestorami, analizę projektów przez doświadczonych ekspertów, a także zdobycie dodatkowych umiejętności w czasie specjalnych warsztatów. To również szansa dla Was, by zdobyć wsparcie dużego partnera jakim jest Agora, który może zapewnić odpowiednie know-how, wsparcie biznesowe, a także dostęp do ogromnego grona odbiorców i reklamodawców.

Zgłoszenia:

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane będą od 1 do 31 sierpnia br. Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny na stronie od 1 sierpnia. Listę 20 najlepszych projektów, które zaproszone zostaną na festiwal, ogłosimy 30. września.

Uwaga! Zgłaszając się na Startup Fest należy zarezerwować sobie październikowy termin festiwalu, ponieważ warunkiem uczestnictwa jest pełna, dwudniowa dyspozycyjność całego zespołu.

Więcej informacji na stronie: www.startupfest.pl

Harmonogram:

1. – 31. sierpnia: przyjmowanie zgłoszeń

30. września: opublikowanie listy 20 najlepszych startupów zaproszonych do wzięcia udziału w Startup Fest

13.-14. października: Startup Fest, siedziba Gazeta.pl

14. października: ogłoszenie zwycięzycy Startup Fest