Wystartowała III edycja konkursu zbadaj.to!
Aby wziąć udział w konkursie należy do końca marca na stronie www.zbadaj.to wypełnić formularz zgłoszeniowy, zawierający kilka pytań o tematyce badawczej. 50 autorów najwyżej ocenionych odpowiedzi przejdzie do drugiego etapu konkursu, w którym zmierzą się z badawczymi studiami przypadków. Dwudziestka finalistów konkursu weźmie w czerwcu udział w Warsztatach Badawczych w Badowie.
Partnerstwa.
W tym roku partnerem merytorycznym konkursu został Orange. W gronie partnerów - stażodawców znalazły się takie agencje jak: CBOS, TNS Polska, Millward Brown SMG/KRC, MASMI, Ipsos, Grupa IQS, Gfk Polonia, ARC Rynek i Opinia oraz Interaktywny Instytut Badań Rynkowych.
Konkurs został objęty patronatem medialnym przez Marketing przy kawie, MEDIARUN, INTERIA.PL, MANKO, KARIERA.COM.
Zbadaj.to jest także wspierane przez liczna grupę uczelnianych biur karier oraz studenckich kół naukowych.
O organizatorach.
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) powstało w 1994 roku, obecnie liczy około 300 członków. Wielkość i zakres działań Towarzystwa nadal pozostaje ewenementem na skalę Europy. PTBRiO jest głównym ośrodkiem wymiany profesjonalnej wiedzy na temat badań rynku i marketingu oraz aktywnym rzecznikiem zrozumienia roli badań w biznesie i instytucjach. Więcej informacji na www.ptbrio.pl .
Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) jest związkiem pracodawców zrzeszającym 21 podmiotów badawczych, generujących ponad 80% obrotów branży badawczej w Polsce. Zasadniczą rolą OFBOR jest wzmacnianie i propagowanie najwyższych standardów badań, a przez to dbałość o wizerunek całego sektora. Najważniejszym przedsięwzięciem organizacji jest Program Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA). Więcej informacji na www.ofbor.pl .
Szczegóły dotyczące konkursu zbadaj.to znajdują się na stronie www.zbadaj.to. Dalszych informacji udziela Agnieszka Pieńkos, konkurs@zbadaj.to, tel. 22 648 44 92.