Wystartowała 27 edycja międzynarodowego konkursu L’Oréal Brandstorm!
24 stycznia o godzinie 17:00 w sali 152 (1. piętro, budynek główny SGH) odbędzie się spotkanie z przedstawicielami firmy L’Oréal, którzy opowiedzą dlaczego warto wziąć udział w konkursie oraz przedstawią cały jego przebieg. Po zgłoszeniu swojego pomysłu firma L’Oréal zaplanowała dla studentów 3 sesje, podczas których specjaliści z tej firmy będą wspierać uczestników w przygotowywaniu ich prezentacji, dzieląc się wiedzą, doświadczeniem oraz udostępniając niezbędne zasoby.
Czas na przygotowanie 5 slajdów w formie PDF został wyznaczony na 13 marca 2019 r., po tym czasie (najpóźniej 22 marca) firma L’Oréal ogłosi zwycięzców, którzy przejdą do finału (12 kwietnia), tam zaś wybrany zostanie jeden zespół reprezentujący nasz kraj we Francji.
Zadaniem uczestników tegorocznej edycji Brandstorm jest opracowanie nowatorskiej koncepcji pielęgnacji skóry. Patronem edycji jest dywizja Produktów Aktywnych (czyli m.in. takie marki jak Vichy czy La Roche-Posay). Trzyosobowe drużyny mogą aplikować do konkursu do 15 lutego za pośrednictwem platformy http://bit.ly/Brandstorm2019.
Projekty należy zgłaszać poprzez platformę internetową w formie prezentacji. Następnie zostaną one ocenione przez ekspertów L’Oréal i spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń wybierzemy drużyny zakwalifikowane do finału regionalnego Poland&Baltic. Finaliści będą mieli szansę zaprezentować swoje pomysły na dużej scenie podczas wydarzenia, w trakcie którego oceniani będą przez managerów L’Oréal Poland&Baltic oraz L’Oréal Warsaw Plant.
Drużyna, która zwycięży na etapie regionalnym, otrzyma 1000 euro i wygra bilet do Paryża, gdzie weźmie udział w wielkim finale, który odbędzie się 22-24 maja. W trakcie spotkania w Paryżu finaliści będą mieli okazję nie tylko reprezentować hub Polska i Kraje Bałtyckie, ale również uczestniczyć w spotkaniach z przedstawicielami Grupy L’Oréal, sesjach mentoringowych
i coachingowych z udziałem ekspertów oraz poznać studentów z ponad 40 krajów!
Konkurs zakończy uroczysta Gala, podczas której ogłoszony zostanie zwycięski zespół, który wygra 3-miesięczny pobyt w Paryżu, aby w Station F (największej na świecie przestrzeni co-workingowej dla start-upów) pracować nad swoim pomysłem pod okiem wybitnych specjalistów. Wszyscy uczestnicy konkursu Brandstorm mają również szansę zacząć swoją karierę w strukturach Grupy L’Oréal!