Wkrótce poznamy Finalistów GMC Poland 2012.

Studenci i menedżerowie kontynuują rywalizację o awans do finałów konkursu GMC Poland 2012. Obecnie, trwa półfinał walki o osiągnięcie najwyższej ceny akcji na wirtualnej giełdzie.

GMC od kilkunastu lat pozostaje największą i najbardziej popularną komputerową symulacją biznesową na świecie, jak i w Polsce. Ponad pół miliona uczestników, w tym blisko 15 tysięcy osób w Polsce trenowało już na symulatorze biznesowym. Rola ‘menedżera zarządzającego międzynarodową firmą’ jest szczególnie atrakcyjna dla studentów, którzy mogą w ten sposób sprawdzić swoją wiedzę m.in. o zarządzaniu finansami, produkcją, umiejętność analizy i prognozowania a także, współpracy w zespole.

GMC Poland 2012 jest już trzynastą polską edycją konkursu, na starcie było 512 zespołów (3-5 osób), w półfinale rywalizuje ich 32, a do finału wejdzie tylko osiem najlepszych drużyn. W trwającym półfinale o awans rywalizują studenci oraz pracownicy m.in.: Carrefour Polska, Ericpol, Grupa PZU, KPMG, Orange Polska. Zespoły studenckie rywalizują na takich samych zasadach jak menedżerskie. „Symulacja biznesowa to najbardziej zaawansowana forma szkolenia menedżerskiego. Chcemy aby studenci grali na tych samych zasadach co profesjonaliści, dzięki temu mogą poszerzyć swoją wiedzę akademicką i zobaczyć na czym w praktyce polega podejmowanie decyzji w biznesie” – mówi Paulina Mazur, koordynator GMC w Polsce. Jednym ze sponsorów drużyn studenckich w konkursie jest KPMG. „Cieszymy się z sukcesów, jakie odnoszą drużyny, które nas reprezentują.  Utwierdza nas to w przekonaniu, że warto inwestować w rozwój talentów, a konkurs idealnie wpisuje się w naszą politykę – stwarza możliwość rozwijania świadomości biznesowej, a także wzmacniania takich umiejętności, jak zarządzanie strategiczne, analiza finansowa czy ocena pojawiających się ryzyk. Stwarza wyjątkową okazję do rozwoju wielu kluczowych w świecie biznesu umiejętności - zarówno młodym ludziom, studentom rozpoczynającym karierę zawodową , jak i osobom z doświadczeniem, praktykom biznesu.” – potwierdza Michał Ostalski, Dyrektor HR w KPMG.

Zespoły studenckie są wspierane są między innymi przez: BRIEF, Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie, Grupę PZU, KPMG, Orange Polska czy Polską Izbę Ubezpieczeń.

Finałowa rozgrywka toczona będzie 28 marca w siedzibie KPMG w Warszawie. Tego samego dnia na Sali Notowań GPW w Warszawie odbędzie się uroczysta gala, na której ogłoszony zostanie zwycięzca. Najlepszy zespół pojedzie w kwietniu reprezentować Polskę na finale światowym w Bukareszcie. Ceny na wirtualnych giełdach i wyniki zespołów można śledzić na: http://www.gmcpoland.pl/edycja_xiii/polfinal/wyniki

GMC fan page: http://www.facebook.com/PolandGMC

Organizator w Polsce: BIGRAM Personnel Consulting
Patroni honorowi: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Narodowy Bank Polski
Sponsorzy: Bank Zachodni WBK, KPMG, Orange Polska, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo
Patroni medialni: BRIEF, Gazeta Bankowa, MBA MANAGER, Personel i Zarządzanie, Strategie biznesu
Patroni internetowi: Bankier.pl, Marketing przy Kawie, Students.pl
Współpraca: Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, Niezależne Zrzeszenie Studentów