Sobota, 23 września 2017 r.

Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Jesteś w: Start / Wiadomości / Projekty i konkursy / Tylko 11 dni pozostało do zakończenia konkursu „Emocje Inspirują”!

Tylko 11 dni pozostało do zakończenia konkursu „Emocje Inspirują”!

15. marca br. upływa termin zgłaszania prac do konkursu na najlepszy projekt opakowania chusteczek Velvet inspirowany emocjami.

Konkurs Emocje Inspirują to niepowtarzalna szansa, aby samodzielnie zaprojektować nowe pudełka chusteczek Velvet, które będą wyrażać (i wzbudzać!) pozytywne emocje. Jeszcze tylko przez 11 dni można zgłaszać stworzone w dowolnej technice projekty opakowań. Konkurs Emocje Inspirują ma charakter otwarty - jest skierowany do każdego, niezależnie od jego artystycznego zacięcia i  zdolności. Specjalnie na potrzeby konkursu, na stronie internetowej kampanii www.uwolnijemocje.com.pl, zamieszczono aplikację ułatwiającą projektowanie opakowania. Mogą z niej korzystać wszyscy zainteresowani uczestnictwem w konkursie.

Organizatorem konkursu oraz fundatorem nagród jest firma Kimberly – Clark, producent chusteczek marki Velvet. Dla twórców czterech najlepszych prac przewidziane zostały atrakcyjne nagrody główne - profesjonalne laptopy Apple MacBook Pro. To wymarzone narzędzie pracy i rozrywki dla najlepszych designerów. Oprócz tego, po rozstrzygnięciu konkursu do sprzedaży zostaną wprowadzone nowe opakowania chusteczek Velvet stworzone według zwycięskich projektów.


„Let it out. Uwolnij emocje” to międzynarodowy projekt zapoczątkowany w 2006 roku przez Kimberly-Clark, producenta chusteczek Velvet. Celem globalnego eksperymentu socjologicznego jest kompleksowe zbadanie emocji i uświadomienie społeczeństwu, jak ważną rolę dla zdrowia i dobrego samopoczucia odgrywa wyrażanie swoich uczuć. W Polsce, podobnie jak w innych krajach, projekt składa się z dwóch etapów. Pierwszym jest ogólnopolskie badanie nad emocjami Polaków, które zostało przeprowadzone na zlecenie producenta chusteczek Velvet przez Pentor Research International w kwietniu 2010 r. metodą CAPI.

Na zlecenie Kimberly-Clark, producenta chusteczek Velvet badania nad wyrażaniem emocji zostały przeprowadzone m.in. w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech, Francji i Holandii. Badania nie tylko wykazały różnice w sposobach ich wyrażania między poszczególnymi narodami, ale także pokazały, że niezależnie od szerokości geograficznej do wyrażania uczuć potrzebujemy dobrego słuchacza i paczki chusteczek. Taki efekt badania dał producentowi marki Velvet impuls do tego, aby eksperyment socjologiczny przenieść z formularzy instytutu badawczego na ulice największych amerykańskich i europejskich metropolii. W ten sposób zrodził się pomysł na „sofa tour” - wielką podróż niebieskiej kanapy, dobrego słuchacza i chusteczek higienicznych. Sukces kampanii której pierwsza edycja miała miejsce w 2006 roku, zachęcił organizatorów do przeprowadzenia projektu również w Polsce.

Historia Velvet jako marki artykułów higienicznych sięga 1997 roku, gdy jako pierwsza w kategorii higieny pojawiła się z reklamą w TV. Dziś Velvet to najbardziej znana i ceniona marka artykułów higienicznych w Polsce, która od 2003 roku należy do największego światowego producenta i dystrybutora artykułów higienicznych codziennego użytku – firmy Kimberly-Clark. Produkty koncernu Kimberly-Clark dostępne są w 150 krajach na całym świecie i wytwarzane w zakładach produkcyjnych znajdujących się w 42 krajach. Jedna z fabryk grupy Kimberly-Clark mieści się w miejscowości Klucze, zlokalizowanej na południu Polski między Krakowem i Katowicami.

Więcej informacji udziela:

Justyna Siejka, Euro RSCG Sensors

e-mail: justyna.siejka@eurorscg.pl, tel.: (0-22) 444 0 643, kom. 0 500 013 233

pudelko velvet