Wtorek, 26 września 2017 r.

Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Jesteś w: Start / Wiadomości / Projekty i konkursy / POLACY WICEMISTRZAMI ŚWIATA WIRTUALNEJ WOJNY RYNKOWEJ

POLACY WICEMISTRZAMI ŚWIATA WIRTUALNEJ WOJNY RYNKOWEJ

Polska reprezentacja pracowników Orange Polska zajęła II miejsce w światowym finale konkursu Global Management Challenge, który odbył się w dniach 18 – 19 kwietnia w Kijowie. Zespół Misja GMC ustąpił jedynie Rosjanom - różnica w cenach akcji wynosiła zaledwie 0,002 Euro. Brązowy medal zdobyła reprezentacja Ukrainy.

Międzynarodowe finały Global Management Challenge rozpoczęły się 18 kwietnia w Kijowie i wzięło w nich udział 25 drużyn z całego świata. W pierwszej rundzie udział wzięły wszystkie reprezentacje, losowo podzielone na cztery grupy, w obrębie których przebiegała rywalizacja. Polska znalazła się w jednej grupie z Brazylią, Danią, Estonią, Francją i Portugalią. Do ścisłego finału awansowały dwie najlepsze drużyny z każdej grupy. Reprezentacja Polski, w towarzystwie Brazylii, wywalczyła awans do kolejnej rundy.

Finał toczył się między ośmioma najlepszymi zespołami z Łotwy, Rosji, Hong Kongu, Meksyku, Ukrainy, Grecji, Brazylii i Polski. Po trzecim cyklu decyzyjnym nasz zespół zajmował 5 miejsce. Straty do pozostałych reprezentacji zespołowi Misja GMC w składzie: Daniel Domżalski, Adam Dziedowiec, Sławomir Sierocki i Tomasz Ławrywianiec, udało się jednak szybko odrobić i zdobyć wicemistrzostwo świata.

Global Management Challenge to największa na świecie symulacja biznesowa dla pracowników firm oraz studentów. Polskie edycje organizowane przez firmę BIGRAM, gromadzą z roku na rok coraz większe grono uczestników i sympatyków. W XII polskiej edycji konkursu, rozpoczętej w listopadzie 2011 r., wystartowało 648 zespołów. Po trzech etapach eliminacji do finału krajowego dotarło 8 drużyn, w tym 3 reprezentacje firmowe i 5 uczelnianych. W symulacji GMC, zespoły (3-5 osób) zarządzają międzynarodowymi spółkami i odpowiadają za wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa (marketing, sprzedaż, produkcja etc.). Firmy/drużyny konkurują ze sobą o klientów, pracowników, inwestorów, a finalnie walczą o osiągnięcie jak najwyższej ceny akcji.

Więcej informacji: www.gmcpoland.pl

Organizator w Polsce: BIGRAM Personel Consulting
Patroni Honorowi: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Narodowy Bank Polski
Sponsorzy: Bank Zachodni WBK, Carrefour Polska, Grupa PZU, Polskie Górnictwo Naftowe
i Gazownictwo, Orange Polska
Patroni medialni: Brief, Gazeta Bankowa, MBA Manager, Personel i Zarządzanie, Rzeczpospolita
Patroni Internetowi: HRNews.pl, Money.pl, ObserwatorFinansowy.pl 
Współpraca: Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, TAP Portugal, StepStone.pl, Students.pl
Partnerzy na uczelniach: Eurostudent, Niezależne Zrzeszenie Studentów