„Go Creative. Biznes na Start” – załóż kreatywny biznes!
W tym roku odbędzie się 13 edycja konkursu dla kreatywnych "Biznes na Start". Celem projektu jest propagowanie kreatywnej przedsiębiorczości oraz zapewnienie nowo zarejestrowanym przedsiębiorcom pomocy w wykorzystaniu dostępnych instrumentów wsparcia tak, by ułatwić im pokonanie barier utrudniających rozpoczęcie działalności i zminimalizować ryzyko w pierwszym roku jej prowadzenia.
Do konkursu może zgłosić się każdy, kto ma ciekawy pomysł na biznes.
Kreatywność to bardzo szerokie pojęcie. Nagrody i wsparcie, które zapewnia "Go Creative. Biznes na Start", przyciągnęły już zarówno twórców innowacyjnych programów, gier czy aplikacji, jak i artystów skoncentrowanych na połączeniu biznesu z realizowaną pasją, a także przedstawicieli zupełnie nowych pomysłów w danej branży, jak zwycięzca jednej z poprzednich edycji - firma Aeron Form - proponująca oryginalne, wysublimowane nagrobki - mówi Kinga Kuczyńska z Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER. - Na etapie rekrutacji liczy się kreatywna koncepcja, ale równie ważne jest to, by móc ją przekuć w biznes.
Rekrutacja do konkursu rozpoczeła się 16 lutego i potrwa do 9 marca. Po niej wyłonionych zostanie 40 najciekawszych pomysłów, których autorzy zaprezentują się przed jury zgromadzonym w STARTERZE. 20 z nich zakwalifikuje się do konkursu i przejdą etap preinkubacji, w ramach którego czeka ich cykl szkoleń biznesowych i konsultacji z mentorami i przedstawicielami różnych branż. Ci, którzy zdecydują się na rozpoczęcie swojej przygody z biznesem i zarejestrowanie głównej siedziby firmy w Gdańsku, wezmą udział w finale "Go Creative. Biznes na Start", który odbędzie się w maju. Laureaci ostatniej rozgrywki konkursu przejdą do kolejnego etapu - inkubacji.
Udział w projekcie pomógł mi połączyć pasję i moje marzenia o własnej firmie. Pomysł to jedno, przekucie go w biznes to sprawa dużo trudniejsza. Dzięki "Go Creative. Biznes na Start" otrzymałam pomoc na każdym etapie budowania firmy, począwszy od koncepcji, przez ułożenie biznesplanu, jak i jego właściwą realizację - wspomina Lucyna Draczyńska, jedna z laureatek poprzedniej edycji konkursu, dziś z powodzeniem rozwijająca swoją autorską markę Lucreative.
Więcej informacji: