L’Oréal BRANDSTORM 2015 – międzynarodowy konkurs biznesowy!

Wciel się w rolę Dyrektora Marketingu Międzynarodowego dla Travel Retail i wymyśl w jaki sposób marka Lancôme może pozyskać nowych konsumentów!

PIERWSZA MISJA

Biorąc pod uwagę konsumenta globalnego, przeanalizuj rynek, kanał dystrybucji oraz markę. Następnie określ  jakie są możliwości dla marki Lancôme w kanale Travel Retail.

DRUGA MISJA

Odkryj nowe i niezapomniane doświadczenie zakupowe dla klientów butików Lancôme w kanale Travel Retail, tak aby przyciągnąć i utrzymać nowych konsumentów!

JAK GRAĆ?

1. Zarejestruj zespół na BRANDSTORM.LOREAL.COM do 19 stycznia 2015

2. Pierwsza misja – opracowanie pre-case do 16 lutego 2015

3. Briefing Day z Menedżerami wyższego szczebla w siedzibie L’ORÉAL

4. Druga misja – opracowanie case study

5. Finał krajowy

6. Finał międzynarodowy w Paryżu

NAGRODY

Wyjazd zwycięskiej drużyny na finał Brandstorm do Paryża (wszystkie koszta pokrywa L’ORÉAL). Dla najlepszych trzech zespołów z finału międzynarodowego voucher na wycieczkę w miejsce marzeń! 

10 000 €        dla zwycięskiej drużyny

5 000 €          za zajęcie drugiego miejsca

2 500 €          za zajęcie trzeciego miejsca 

Zdobądź praktyczne doświadczenie przy współpracy z profesjonalną agencją reklamową! Wygraj finał krajowy i zmierz się ze zwycięskimi drużynami z całego świata w Paryżu!

NIE PRZEGAP TEGO WYDARZENIA!

Zarejestruj zespół do 19 stycznia 2015 r.!

BRANDSTORM.LOREAL.COM