Środa, 22 listopada 2017 r.

Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Jesteś w: Start / Wiadomości / Projekty i konkursy / Kreatywni studenci poszukiwani!

Kreatywni studenci poszukiwani!

Jesteś studentem znającym język angielski, mającym głowę pełną innowacyjnych pomysłów i marzącym o dalekich podróżach? Weź udział w międzynarodowym konkursie Henkel Innovation Challenge i wygraj bilet dookoła świata!

 

Wraz z nowym rokiem akademic­kim Henkel Polska rzuca wyzwa­nie wszystkim studentom, chcą­cym przeżyć prawdziwą przygodę biznesową, i zaprasza do przesyłania zgło­szeń do międzynarodowego konkursu Hen­kel Innovation Challenge. Wzięcie w nim udziału jest proste: wystarczy zorganizo­wać się w dwu- lub trzyosobowe zespo­ły, zarejestrować się przez Internet na stro­nie www.henkelchallenge.com i zacząć wspólnie pracować nad koncepcją produktu marki Henkel, który zaspokoi potrzeby ludzi w 2050 r. W konkursie mogą wziąć udział stu­denci wszystkich kierunków i uczelni z Polski, dobrze znający język angielski. Termin zgło­szeń upływa 13 grudnia 2010 roku.

Spośród wszystkich aplikacji jury składające się z menedżerów – pracowników Henkel Polska – wybierze i zaprosi do krajowego finału 10 naj­lepszych drużyn. Te w marcu 2011 roku przed­stawią swoje innowacyjne pomysły podczas indywidualnych prezentacji, w przygotowaniu których pomogą im mentorzy – menedżero­wie z Henkla. Zwycięski zespół z Polski pojedzie na finał międzynarodowy do Berlina w kwiet­niu 2011 roku, gdzie podejmie ostateczne wy­zwanie - rywalizację z najlepszymi studentami z 13 pozostałych krajów europejskich.

Stawką w konkursie są bilety lotnicze dooko­ła świata oraz vouchery podróżne o warto­ści 1000 Euro każdy. Trzy najlepsze ze­społy będą r ó w n i e ż mogły wziąć udział w spotkaniu z dyrekto­rem generalnym firmy Henkel, Kasperem Ror­stedem.

Szczegółowe informacje dotyczące projektu znajdują się na www.henkelchallenge.com. Przebieg konkursu będzie można również śledzić na bieżąco w internetowych serwisach społecznościowych: na Facebooku www.facebook.com/HenkelChallenge oraz na Twitterze (www.twitter.com/henkelchallenge).

Zapraszamy do udziału!