Konkurs zbadaj.to

Aktualności
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii oraz Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku zainaugurowały konkurs dla studentów pt.: zbadaj.to.

 

Badania rynku to możliwość interesującej ścieżki i kariery zawodowej, doradztwo dla największych firm i instytucji, ciekawe wyzwania i wreszcie interesujący pomysł na życie, szczególnie dla kreatywnych i otwartych na świat ludzi. Tymczasem często dla wielu młodych osób jedyną możliwością poznania świata badań jest praca ankietera, bądź lektura sondaży przedwyborczych w mediach…

Chcąc przedstawić realne możliwości, jakie młodym ludziom oferuje branża badawcza, dwie organizacje będące reprezentantami tego środowiska zainicjowały konkurs dla studentów zbadaj.to.

Pierwsza edycja konkursu studenckiego zbadaj.to zachęciła do udziału prawie 250 osób zainteresowanych karierą zawodową w branży badań marketingowych. Kolejne etapy konkursu wymagały od uczestników podstawowej wiedzy badawczej a także rozwiązania case studies. Finaliści uczestniczyli w trzydniowych Warsztatach Badawczych w Kazimierzu, gdzie pod okiem doświadczonych badaczy współtworzyli projekt “Lewobrzeżny Kazimierz” przygotowany specjalnie na te właśnie warsztaty.

Konkurs składa się z dwóch etapów:

1)      etap I: ankieta na stronie