Konkurs TRAVELLENGE - International Student Case Competition

Międzynarodowa marka momondo ogłasza rozpoczęcie konkursu “TRAVELLENGE - International Student Case Competition”. Jego celem jest wyłonienie młodych talentów spośród krajów uczestniczących w konkursie, a zadanie polega na przedstawieniu strategii, która znajdzie zastosowanie w szybko rozwijającym się sektorze planowania podróży online. Certyfikowane warsztaty „Master Class”, 5 000 euro oraz wyjątkowa szansa na nawiązanie międzynarodowych, profesjonalnych kontaktów to niektóre z korzyści płynących z udziału w konkursie.

TRAVELLENGE: rzuć wyzwanie globalnej marce 

Studenci z wielu krajów mają szansę rozwiązać case study z prawdziwego zdarzenia – dla prężnie działającej marki, która rozszerza swą działalność o nowe kraje, w tym Polskę. TRAVELLENGE jest pierwszym konkursem dla studentów organizowanym przez momondo. Grupą docelową konkursu są studenci studiów licencjackich lub magisterskich, którzy interesują się marketingiem i rozwojem biznesu, chcących zdobyć międzynarodowe doświadczenie oraz wykazać się umiejętnościami w zakresie planowania strategii oraz analizy rynku. 

Konkuruj ze studentami z innych krajów

Uczestnicy konkursu mają za zadanie zaproponować strategię, która zaowocuje wzrostem popularności marki momondo w ich krajach. Warunkiem koniecznym do udziału w konkursie jest rejestracja dwuosobowego zespołu, który swoimi pomysłami i kreatywnością rzuci wyzwanie globalnej marce. Wszystkie zespoły będą konkurować w pierwszym, narodowym etapie, który zakończy się wyłonieniem jednego Krajowego Zwycięzkiego Zespołu. Następnie w Kopenhadze odbędzie się Międzynarodowy Finał, w którym udział weźmie 16 Krajowych Zwycięzkich Zespołów ze wszystkich uczestniczących krajów, począwszy od Hiszpanii na południu, po Finlandię na północy. Podczas pierwszego dnia Finału wszystkie zespoły dokonają prezentacji swoich strategii oraz odpowiedzą na pytania Jury.

Certyfikowane warsztaty “Master Class” oraz 5 000 euro dla zwycięzców

Studenci mogą liczyć na ciekawe nagrody: Międzynarodowy Zwycięski Zespół wygrywa 5 000 euro! Wszystke Krajowe Zwycięskie Zespoły są zaproszone na dwudniowy przyjazd do Kopenhagi na koszt organizatora (momondo pokrywa koszty lotów oraz hotelu). Drugiego dnia pobytu w Kopenhadze wszyscy uczestnicy wezmą udział w certyfikowanych warsztatach „Master Class”, prowadzonych przez najlepszych specjalistów w dziedzinie online marketingu.

Dowiedz się więcej i zgłoś swój udział na  www.travellenge.com

Dołącz do naszej społeczności na Facebooku i Google+

Pytania? Napisz na adres info@travellenge.com