KONKURS STUDENCKIE METODY

Ikea przygotowała III konkursy, wybierz ten, który najbardziej odpowiada Twoim zainteresowaniom. Główną Nagrodą w każdym z konkursów jest 10 000 złotych oraz płatny staż w IKEA!

Wystartowała II edycja KONKURSU STUDENCKIE METODY. W tym roku zdecydowaliśmy się uruchomić trzy konkursy jednocześnie. Realizowane akcje są elementem działań employer brandingowych, które pozwalają IKEA dotrzeć do grupy osób wchodzących właśnie na rynek pracy;

  • Główną Nagrodą w każdym z konkursów jest 10 000 złotych oraz płatny staż w IKEA!
  • Konkursy trwają do 31 stycznia 2016 roku;
  • Podczas II edycji Studenckich Metod proponujemy studentom udział w KONKURSACH:

1. Czas lenistwa i zabawy dla rodziny 2+2. Konkurs dla wielbicieli designu.
Duży pokój to centrum każdego domu – właśnie tam rodzice i dzieci spędzają większość swojego wolnego czasu. Konkurs polega na zaprojektowaniu wyjątkowego pokoju, w którym wszyscy członkowie rodziny znajdą przestrzeń dla siebie! Na projekcie, wykonanym w dowolnym programie do projektowania trzeba uwzględnić kolorystykę, wielkość pomieszczenia oraz poszczególnych elementów. 

2. Mistrzowie sprzedaży. Konkurs dla bystrych obserwatorów.

Na materacu spędzamy średnio 1/3 swojego życia. To właśnie materac w dużej mierze odpowiada za to czy wstajemy wyspani z siłą na nowy dzień, a dla IKEA materace to też część biznesu. I to duża. Dlatego potrzebujemy Twojej pomocy. Nasza sytuacja: z naszych badań wynika, że na 85% osób, które wchodzą do naszego sklepu z zamiarem zakupu materaca, tylko 20% rzeczywiście go kupuje. Ewidentnie coś możemy robić lepiej. Zdanie konkursowe: Zaprojektowanie procesu zakupowego materacy tak, aby zmienić te 20% kupujących w procent wyższy o… 50%? 100%? 200%? Do dzieła!

3. Produkt jakiego jeszcze nie było. Konkurs dla przedsiębiorczych.
IKEA jest znana z tego że znajdziesz u nas produkty odpowiadające na potrzeby klientów, czasem bardzo ciekawe i proste rozwiązania. Mamy 9.000 produktów spełniających konkretne potrzeby, ale wiemy, że jeszcze nie o wszystkim pomyśleliśmy. Szukamy innowacyjnych, ale przede wszystkim dobrze przemyślanych pomysłów na produkty. Nie musisz być projektantem. Ważne żebyś umiał pokazać, opisać, w dowolny sposób zaprezentować pomysł na produkt i opisać potrzebę jaką on realizuje. Zapraszamy do udziału w przygodzie związanej z wprowadzaniem nowego produktu do sprzedaży w IKEA. Jeżeli wygrasz to Twój produkt, pod nadaną przez Ciebie nazwą będzie sprzedawany
we wszystkich sklepach IKEA w Polsce.

Co ważne, aby wziąć udział w naszych konkursach nie musisz być architektem czy wykfalifikowanym projektantem. Liczymy na błyskotliwy pomysł, niestandardowe, ale zarazem zgodne z wartościami IKEA podejście do tematu. Laureaci będą pracować nad końcowym rezultatem z naszymi ekspertami w zakresie designu, sprzedaży czy aranżacji przestrzeni.  Wszystkie szczegółowe informacje, regulamin konkursu znajdują się na stronie www.studenckiemetody.pl