Konkurs "Implications of Social Media Use (#iSMU)"

Konkurs skierowany jest do studentów uczelni publicznych, polega na przeprowadzeniu badań dotyczących wpływu social media na karierę zawodową. Zgłoszenia przyjmowane są do 30 grudnia 2015 roku.

Jest to interesujące przedsięwzięcie szczególnie dla przyszłych naukowców lub analityków. Studenci zgłaszają zespoły badawcze i pomysł na badania. Najlepsze zespoły uczestniczą w serii warsztatów z zakresu metodyki badań naukowych, zastosowań IBM SPSS w analizie statystycznej oraz wykorzystania IBM Watson Analytics, a następnie przy wsparciu wykładowców z UE we Wrocławiu i praktyków z IBM prowadzą zaplanowane badania.

Wyniki prezentowane są na konferencji podsumowującej, a zwycięzcy otrzymają atrakcyjne nagrody. Na zgłoszenia organizatorzy czekają do 30.12.2015 r. - szczegóły i zapisy na www.ismu.ue.wroc.pl (badania i warsztaty prowadzone będą w języku polskim, prezentacja finałowa wyników w języku angielskim).