Konkurs Global Management Challenge już po raz 13. w Polsce!

Aktualności
Trwa rejestracja zespołów do XIII polskiej edycji międzynarodowego konkursu Global Management Challenge 2012.

GMC to rozbudowana gra symulacyjna, w której biorą udział zespoły studenckie (II – V rok studiów) oraz firmowe. Drużyny wcielają się w role zarządów przedsiębiorstw i rywalizują ze sobą na wirtualnym rynku. Ich zadaniem jest osiągnięcie jak najwyższej ceny akcji swojej spółki.

Global Management Challenge to praktyczny trening zarządzania i możliwość odbycia innowacyjnych praktyk menedżerskich. Uczestnicy podejmując kolejne decyzje rozwijają umiejętności: analityczne, pracy w zespole, planowania strategicznego, podejmowania decyzji, zarządzania zmianą, analizy szans i zagrożeń. Dodatkowo udział w wydarzeniu to świetna okazja do zawarcia ciekawych znajomości oraz nawiązania kontaktu z potencjalnymi pracodawcami. Jest to szansa na zdobycie ciekawych praktyk, staży oraz pracy.

Ogromną zaletą GMC jest również możliwość rywalizacji zespołów studenckich z pracownikami firm takich jak Bank Zachodni WBK, KPMG, Orange Polska, czy PGNiG i porównywanie bieżącej wiedzy akademickiej z doświadczeniem praktyków.

Aby wziąć udział w konkursie należy:

- utworzyć zespół (3-5 osób) - istnieje możliwość łączenia studentów różnych lat i kierunków studiów oraz uczelni w jednej drużynie.
- wypełnić kartę rejestracyjną dostępną na stronie


GMC Poland 2012

Organizator w Polsce: BIGRAM Personnel Consulting
Patroni honorowi: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Narodowy Bank Polski
Sponsorzy: Bank Zachodni WBK, KPMG, Orange Polska, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo
Patroni medialni: BRIEF, Gazeta Bankowa, MBA MANAGER, Personel i Zarządzanie, Strategie biznesu
Patroni internetowi: Bankier.pl, Marketing przy Kawie, Obserwatorfinansowy.pl, Students.pl
Współpraca: Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, Niezależne Zrzeszenie Studentów