Jesteście gotowi podjąć wyzwanie i sprawić, że świat stanie się piękniejszy z marką THE BODY SHOP?
Weźcie udział w niezwykłym, międzynarodowym konkursie marketingowym L’Oréal Brandstorm. W tym roku świętujemy już 20 edycję konkursu, a Waszym zadaniem jest stworzenie produktu dla jednej z naszych najbardziej niepowtarzalnych marek – THE BODY SHOP. Przez kilka miesięcy będziecie mieli okazję sprawdzić się w roli Menedżera Marki i stawicie czoła prawdziwemu wyzwaniu. Rejestrujcie się w trzyosobowych zespołach na www.brandstorm.loreal.com do 31 grudnia 2011!
Chcecie wiedzieć więcej?
Zapraszamy na spotkanie z L'Oréal Polska do Auli Spadochronowej w czwartek 8 grudnia w godz. 10:00 - 14:30.
Chcesz więcej? Przyjdź na interaktywną prezentację „Marketing w branży kosmetycznej - od pomysłu do produktu” w czwartek 8 grudnia w godz. 15:10 – 16:10 w bud. G, sala nr 152.
Zapraszamy do udziału w wirtualnym spotkaniu z polskim menedżerem Brandstorm na: www.kariera.com.pl/Brandstorm w czwartek 8 grudnia, 18:00-19:00 lub wtorek 13 grudnia, 19:00-20:00.
Jak to działa?
- Bądźcie kreatywni i stwórzcie zupełnie nowy, innowacyjny, kultowy produkt dla marki THE BODY SHOP, biorąc pod uwagę wartości tej marki
- Opracujcie wyjątkową i niepowtarzalną kampanię komunikacyjną
- Przekonajcie do swojego projektu profesjonalistów z L’Oréal Polska i znajdźcie się w gronie trzech najlepszych zespołów w Polsce
- Pracujcie z renomowaną agencją reklamową
- Wygrajcie polski finał i zmierzcie się z resztą świata podczas międzynarodowego finału w Paryżu
Kto może wziąć udział?
- Studenci dwóch ostatnich lat studiów licencjackich oraz magisterskich
- ...którzy chcą spróbować swoich sił w marketingu, wykorzystać swoją kreatywność i pasję oraz zmierzyć się ze studentami z Polski i z całego świata
Nagrody dla zespołów?
- 1 nagroda – wycieczka warta €10,000 w dowolne miejsce na świecie oraz puchar L’Oréal Brandstorm
- 2 nagroda - wycieczka warta €5,000 w dowolne miejsce na świecie
- 3 nagroda - wycieczka warta €2,500 w dowolne miejsce na świecie
Konkurs krok po kroku?
- Tworzycie 3-osobowy zespół studentów z tej samej uczelni
- Rejestrujecie się na stronie www.brandstorm.loreal.com do 31 grudnia 2011
- Rozwiązujecie pre-case
- Wybrane zespoły zapraszamy na Briefing Day w L’Oréal Polska w marcu 2012
- Trzy najlepsze zespoły kontynuują pracę nad case study, współpracując z renomowaną agencją reklamową oraz specjalistami ds. marketingu L’Oréal
- Zwycięzcy polskiego finału zmierzą się z resztą świata podczas międzynarodowego Finału w Paryżu
Dlaczego warto?
„Bo to niesamowita okazja, aby wdrożyć wiedzę marketingową w praktyce i odkryć w sobie pokłady kreatywności” Asia Deinrych, Szkoła Główna Handlowa, I miejsce Brandstorm 2011
„Aby nauczyć się tworzyć holistyczną strategię marketingową oraz porównać swoje pomysły i ogólny poziom do drużyn z innych uczelni i krajów” Marta Pierzchalska, Szkoła Główna Handlowa, I miejsce Brandstorm 2011
„Uwielbiam wyzwania i pracę w grupie i to właśnie Brandstorm umożliwił nam współzawodnictwo z drużynami z całej Polski.” Asia Czajka, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Finalistka Brandstorm 2011
„Aby przekonać się, jak przekuć kreatywne i dobre pomysły na równie dobry i kreatywny produkt i czy marketing jest tym, czym chcemy zajmować się w przyszłości” Mateusz Białek, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Finalista Brandstorm 2011
Kontakt?
Katarzyna Chroł – Human Resources Coordinator
L’Oréal Polska
Ul. Daniszewska 4; 03-230 Warszawa
Email: kchrol@pl.loreal.com