Global Management Challenge
W każdej polskiej edycji konkursu startuje około 500 zespołów, w tym ponad 300 studenckich, które mają możliwość rywalizacji z zespołami złożonymi z pracowników firm takich jak Bank Zachodni WBK czy KPMG i porównania bieżącej wiedzy akademickiej z doświadczeniem praktyków.
Na czas rozgrywek GMC wszystkie zespoły (grupy od 3 do 5 osób) wcielają się w role menedżerów zarządzających wirtualnymi firmami, które rywalizują ze sobą na symulowanym komputerowo rynku. Uczestnicy mają wpływ na wszystkie obszary działalności swojej spółki, podejmują w każdym etapie ponad 60 decyzji dotyczących m.in. finansów, zatrudnienia, sprzedaży, promocji w Internecie, cen na poszczególnych rynkach, a nawet jakości materiałów, których używają do produkcji. W 2013 roku na całym świecie w GMC zastosowana zostanie nowa rozbudowana wersja symulacji.
Uczestnicy w trakcie rozgrywki rozwijają własne umiejętności: analityczne, pracy w zespole czy też planowania strategicznego. Dodatkowo udział w wydarzeniu to świetna okazja do zawarcia ciekawych znajomości oraz nawiązania kontaktu z potencjalnymi pracodawcami. Najlepsza drużyna weźmie udział w Finale światowym w Soczi.
Rejestracja zespołów studenckich potrwa do 30 października 2013.
Więcej informacji znajdziesz na www.gmcpoland.pl