Poniedziałek, 11 grudnia 2017 r.

Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Jesteś w: Start / Wiadomości / Projekty i konkursy / Global Management Challenge

Global Management Challenge

Rozpoczęła się rejestracja zespołów do XI odsłony największej na świecie symulacji biznesowej.

Po raz kolejny, zespoły utworzone przez studentów oraz reprezentantów wiodących firm przystąpią do rywalizacji na wirtualnej giełdzie.

GMC to największy w Polsce trening zarządzania w wirtualnej rzeczywistości skierowany do studentów i reprezentantów firm. Projekt jest oparty na symulacji komputerowej, która imituje rzeczywisty świat biznesu. Przedsięwzięcie istnieje w Polsce od 2000 roku. Krajowe edycje odbywają się równolegle w 31 państwach. W ubiegłym roku, zainteresowanie krajową odsłoną przeszło najśmielsze oczekiwania organizatorów. W projekcie wystartowało ponad 500 drużyn firmowych i studenckich, czyli ok. 2000 osób.

Zespoły, które biorą udział w konkursie odgrywają rolę zarządów międzynarodowych spółek. Ich zadaniem jest zarządzanie firmą poprzez podejmowanie decyzji z zakresu finansów, marketingu, produkcji, sprzedaży, zarządzania zasobami ludzkimi. Celem uczestników jest osiągnięcie jak najwyższej wartości akcji na giełdzie (jedyne kryterium konkursu). GMC jest symulacją interaktywną, w której uczestnicy muszą przewidzieć postępowanie konkurencji
i elastycznie reagować na zmiany rynkowe.

Do udziału w konkursie zapraszamy studentów 2-5 roku, wszystkich uczelni oraz kierunków studiów. Aby wziąć udział, należy utworzyć zespół (3-5 osób) oraz zarejestrować się na stronie www.gmcpoland.pl Dzięki wsparciu sponsorów, studenci mogą startować w konkursie bezpłatnie. Zwycięzcy krajowej edycji będą reprezentować Polskę na finale międzynarodowym (2006 – Makao, 2007 – Bukareszt, 2008 – Lizbona, 2009 – Khanty-Mansiysk). Ponadto, najlepsze drużyny otrzymają atrakcyjne nagrody (m. in. studia podyplomowe w Akademii Leona Koźmińskiego, udział w prestiżowym seminarium z cyklu „Autorytety”, bestsellery o charakterze biznesowym).

Edycja konkursu składa się z programu treningowego (październik 2010), dwóch etapów rozgrywanych on-line (listopad – grudzień 2010, styczeń – luty 2011), finał krajowy (marzec 2011), finał światowy (kwiecień/maj 2011).

Projekt jest objęty patronatem honorowym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie oraz Narodowego Banku Polskiego. Swoją obecność w roli Sponsora Generalnego GMC 2010 potwierdziła już Telekomunikacja Polska oraz Bank Zachodni WBK.

Aby wziąć udział w programie treningowym należy się zarejestrować do 15 października 2010. Liczba miejsc ograniczona! Więcej informacji: www.gmcpoland.pl