Global Management Challenge
Po raz kolejny, zespoły utworzone przez studentów oraz reprezentantów wiodących firm przystąpią do rywalizacji na wirtualnej giełdzie.
GMC to największy w Polsce trening zarządzania w wirtualnej rzeczywistości skierowany do studentów i reprezentantów firm. Projekt jest oparty na symulacji komputerowej, która imituje rzeczywisty świat biznesu. Przedsięwzięcie istnieje w Polsce od 2000 roku. Krajowe edycje odbywają się równolegle w 31 państwach. W ubiegłym roku, zainteresowanie krajową odsłoną przeszło najśmielsze oczekiwania organizatorów. W projekcie wystartowało ponad 500 drużyn firmowych i studenckich, czyli ok. 2000 osób.
Zespoły, które biorą udział w konkursie odgrywają rolę zarządów międzynarodowych spółek. Ich zadaniem jest zarządzanie firmą poprzez podejmowanie decyzji z zakresu finansów, marketingu, produkcji, sprzedaży, zarządzania zasobami ludzkimi. Celem uczestników jest osiągnięcie jak najwyższej wartości akcji na giełdzie (jedyne kryterium konkursu). GMC jest symulacją interaktywną, w której uczestnicy muszą przewidzieć postępowanie konkurencji
i elastycznie reagować na zmiany rynkowe.
Do udziału w konkursie zapraszamy studentów 2-5 roku, wszystkich uczelni oraz kierunków studiów. Aby wziąć udział, należy utworzyć zespół (3-5 osób) oraz zarejestrować się na stronie www.gmcpoland.pl Dzięki wsparciu sponsorów, studenci mogą startować w konkursie bezpłatnie. Zwycięzcy krajowej edycji będą reprezentować Polskę na finale międzynarodowym (2006 – Makao, 2007 – Bukareszt, 2008 – Lizbona, 2009 – Khanty-Mansiysk). Ponadto, najlepsze drużyny otrzymają atrakcyjne nagrody (m. in. studia podyplomowe w Akademii Leona Koźmińskiego, udział w prestiżowym seminarium z cyklu „Autorytety”, bestsellery o charakterze biznesowym).
Edycja konkursu składa się z programu treningowego (październik 2010), dwóch etapów rozgrywanych on-line (listopad – grudzień 2010, styczeń – luty 2011), finał krajowy (marzec 2011), finał światowy (kwiecień/maj 2011).
Projekt jest objęty patronatem honorowym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie oraz Narodowego Banku Polskiego. Swoją obecność w roli Sponsora Generalnego GMC 2010 potwierdziła już Telekomunikacja Polska oraz Bank Zachodni WBK.
Aby wziąć udział w programie treningowym należy się zarejestrować do 15 października 2010. Liczba miejsc ograniczona! Więcej informacji: www.gmcpoland.pl