Chcesz wygrać 5000 euro? Znasz się na marketingu i strategii? Zgłoś się do Travellenge!
Momondo, międzynarodowa marka z sektora podróży, ogłasza rozpoczęcie pierwszej edycji konkursu Travellenge. Konkurs skierowany jest do studentów studiów licencjackich i magisterskich z zakresu marektingu, rozwoju biznesu, turystyki lub kierunków pokrewnych. Zadanie konkursowe polega na rozwiązaniu case study i zaproponowaniu strategii marketingowej, która wpisze się w realia danego rynku. Do udziału zaproszeni są studenci z 16 krajów, a zwycięski dwuosobowy zespół z każdego z uczestniczących krajów zostanie zaproszony na dwudniowy Międzynarodowy Finał w Kopenhadze. Nagrodą główną jest 5 000 euro. Otrzyma je zespół, który przygotuje najciekawszą, najbardziej innowacyjną oraz dostosowaną do lokalnego rynku strategię marketingową. Pierwszego dnia wszystkie zespoły dokonają prezentacji swoich strategii, a zwieńczeniem dnia będzie uroczysta kolacja, podczas której ogłoszony zostanie zwycięski zespół. Drugiego dnia momondo organizuje certyfikowane warsztaty Master Class, które poprowadzą specjaliści z Google, Facebooka oraz momondo, a ich tematyka będzie dotyczyła marketingu internetowego oraz zachowań konsumentów online. Travellenge ze względu na swój międzynarodowy zasięg jest konkursem organizowanym w całości w języku angielskim.
Więcej informacji oraz rejestracja zespołów na http://travellenge.com/.