13 edycja Global Management Challenge Poland – start pierwszego etapu
W GMC biorą udział drużyny (3-5 osób), które odgrywają role zarządów wirtualnych przedsiębiorstw. Uczestnicy podejmują strategiczne decyzje związane ze wszystkimi obszarami działalności firmy. Zespoły występują w podziale na grupy (w pierwszym etapie 64 grupy po 8 zespołów), w obrębie których przebiega rywalizacja. Głównym kryterium wygranej jest najwyższa cena akcji osiągnięta na wirtualnej giełdzie.
Każdą edycję konkursu wspierają najbardziej prestiżowe organizacje oraz firmy. Rolę Patronów honorowych konkursu już od kilku lat pełnią Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie oraz Narodowy Bank Polski. Sponsorami Generalnymi GMC Poland 2012 są: Bank Zachodni WBK, KPMG, Orange Polska oraz Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo. Udział zespołów studenckich wspierają również m. in. Grupa Eurocash, Grupa PZU, Saint Gobain, Nutricia, Polska Izba Ubezpieczeń.
Ponadto w konkursie biorą udział zespoły menedżerskie reprezentujące m.in. takie firmy jak: Avon, BRE Bank, Carrefour, Credit Suisse, LOTTE Wedel, PKN Orlen, Statoil Poland czy UPC.
Poprzez udział w konkursie studenci mają okazję rozwinąć m.in. umiejętności analitycznego myślenia oraz pracy zespołowej. Ponadto, zaangażowanie w projekt jest wyjątkowym wyzwaniem, w którym studenci rywalizują w rozgrywkach z praktykami biznesu.
Rozgrywki GMC składają się z trzech etapów rozgrywanych on-line (listopad – grudzień, styczeń – luty, luty – marzec). Zwieńczeniem polskiej edycji jest finał krajowy, który jest organizowany w formie jednodniowych rozgrywek w Warszawie (druga połowa marca).
Pierwszy etap konkursu otwiera cykl rywalizacji o udział w finale światowym oraz inne atrakcyjne nagrody, m.in. studia podyplomowe na Akademii Leona Koźmińskiego.
Serdecznie zachęcamy do śledzenia na bieżąco wyników rywalizacji na stronie www.gmcpoland.pl.
Organizator w Polsce: BIGRAM Personnel Consulting
Patroni honorowi: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Narodowy Bank Polski
Sponsorzy: Bank Zachodni WBK, KPMG, Orange Polska, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo
Patroni medialni: BRIEF, Gazeta Bankowa, MBA MANAGER, Personel i Zarządzanie, Strategie biznesu
Patroni internetowi: Bankier.pl, Marketing przy Kawie, Students.pl
Współpraca: Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, Niezależne Zrzeszenie Studentów