Webinar Deloitte Digital „Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem platformy Salesforce”
Zapraszamy na webinar Deloitte Digital „Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem platformy Salesforce”.
Data: 16.12.2020 r. godz. 18:00 – 19:00 (webinar) 19:00 – 19:30 (sesja Q&A)
W pierwszej części webinaru odpowiemy na pytanie czy CRM to tylko system. Przedstawimy jak ważne jest budowanie relacji z klientem w każdej organizacji i w jaki sposób systemy CRM mogą to ułatwić. Druga część webinaru poświęcona będzie platformie Salesforce. Uczestnicy poznają elementy budujące Salesforce Customer 360 i dowiedzą się jak każdy z nich wpływa na relacje z klientami. Podczas webinaru zajrzymy także bezpośrednio do systemu i przekonamy się jak Salesforce może wspierać cele biznesowe wybranej firmy.
Uczestnik spotkania po webinarze:
- Wie czym jest CRM, jak to odnieść do kontekstu organizacji, jest w stanie wymienić przykładowy proces zarządzania relacjami w firmie
- Wie czym jest Salesforce i jakie są jego możliwości w kontekście zarządzania relacjami w firmie
- Rozumie czym jest Customer 360
- Wie jak wygląda interfejs użytkownika w Salesforce i przykładowe ekrany z systemu, wie jakie biznesowe wartości niesie ze sobą wykorzystanie systemu CRM
- Zna Deloitte Digital i wie o możliwościach Deloitte Digital w obszarze technologii
- Jeżeli jest zainteresowany dalszym rozwojem w tym obszarze w Deloitte, wie co robić .
Prowadzący: Krzysztof Wojtczak, Senior Consultant, Deloitte Digital
Webinar odbędzie się online na platformie Zoom.
Po rejestracji na wydarzenie link na spotkanie prześlemy drogą mailową.
Link do zapisów: https://ssl.deloitte.pl/kariera/forms/subscription.php?idwydarzenia=1373