Zostań koordynatorem własnego sukcesu!
Przywódca, manager, koordynator – funkcje, które otwierają drzwi do prawdziwej kariery zawodowej. Zarządzanie zasobami ludzkimi, umiejętne koordynowanie działań członków grupy projektowej, efektywne wywieranie wpływu na podwładnych – umiejętności, które są przydatne nie tylko w pracy w korporacji czy organizacji non-profit, lecz także w codziennym życiu. Charyzma, kreatywność, konsekwencja, stanowczość – cechy, jakie jako pierwsze nasuwają się na myśl o osobie przewodzącej grupą.
Jednak czy przywództwo to zespół cech, czy może wrodzona postawa? Czy można się nim stać z dnia na dzień? Co sprawia, ze niektórych uznajemy za dobrych, a niektórych za słabych przywódców? Na te i inne pytania odpowiemy podczas najbliższych warsztatów z umiejętności miękkich, poświęconych zagadnieniu przywództwa i cech lidera.
Zachęcamy do aplikowania na warsztaty, które odbędą się już 9 kwietnia 2011 r. w godzinach 11-17, w budynku wydziału psychologii UW (ul. Stawki 5/7)! Zapisy już trwają! Formularz zgłoszeniowy oraz szczegółowe informacje znajdują się na stronie projektu: www.siegajwyzej.aegee.waw.pl
Twoja przyszłość jest w zasięgu ręki!