Zarządzanie w Social Mediach na przykładzie kampanii Serce i Rozum
DATA: 18.01.2012
GODZINA: 14:00 – 18:00
MIEJSCE: Szkoła Głowna Handlowa, al. Niepodległości 162,
sala konferencyjna nr 152
TEMATYKA:
Na wstępie przedstawione zostaną założenia najskuteczniejszej kampanii tego roku, zdobywcy Grad Prix na Effie Awards, kampanii TP – Serce i Rozum. Zaprezentowana zostanie strategię na Social Media, jak była ona egzekwowana i jakie efekty przyniosła. Następnie uczestnicy, pracując w grupach, będą mieli możliwość opracowywania konkretnego case study.
Warsztat skierowany jest do osób zainteresowanych marketingiem, a w szczególności komunikacją z wykorzystaniem mediów społecznościowych.
PROWADZĄCY:
Tomasz Owsianko - Starszy Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej w TP – zarządza wszystkimi działaniami TP w Social Mediach skierowanych do klientów indywidualnych z wykorzystaniem formatu reklamowego Serce i Rozum. Pracuje również przy komunikacji ATLowej w mediach tradycyjnych i BTLowej. Tomasz jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA: Zapisz się na warsztat już dziś:
http://twojaperspektywa.pl/static/warsztaty/szkola-glowna-handlowa-warsztaty/
UWAGA! Bardzo ważne jest dla nas potwierdzenie Twojej obecności dwa dni przed planowanym warsztatem, ponieważ wszystkie materiały oraz kształt zadań dostosowane są do ilości uczestników. Wśród uczestników warsztatu rozlosujemy nagrody niespodzianki!