Zarządzanie sobą w czasie
Czy masz wiele obowiązków i wydaje Ci się, że doba jest zbyt krótka, by się z nimi uporać? A może masz poczucie, że czas „przecieka Ci przez palce”, a Ty nie umiesz go efektywnie wykorzystać? Zawsze przed sesją wpadasz w panikę, bo egzaminów jest dwa razy więcej niż czasu naukę? Jeśli czujesz, że dotyczy to Ciebie - zapraszamy do wzięcia udziału w warsztacie, podczas którego nauczysz się, jak radzić sobie w podobnych sytuacjach.
Na szkoleniu: Dowiesz się, czym jest czas i na ile można nim zarządzać. Zrozumiesz, na czym polega różnica między „zarządzaniem czasem” a „zarządzaniem sobą w czasie”. Nauczysz się wyznaczać priorytety. Rozwiniesz umiejętność efektywnego i realistycznego planowania.
Warsztaty odbywają się 18.02 (SWPS) oraz 3.03 (UW) oraz trwają w godzinach 10-17 (w tym przerwa obiadowa).
Nie zwlekaj i zapisz się już teraz! Wszelkie informacje dostępne na: http://siegajwyzej.wordpress.com/