Zapraszamy na warsztaty – Lidl Brand Factory!

Lidl Polska zaprasza studentów z licencjatem, studentów V-go roku oraz absolwentów na warsztat wizerunkowo-rekrutacyjny w ramach programu „Lidl Brand Factory”.

Prowadzącymi będą specjaliści z obszaru HR oraz przedstawiciele firmy Lidl Polska.

Warsztaty odbędą się w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, dnia 20 czerwca 2013 r., w godzinach 14.30-18.00,  sala nr 105

Warsztat organizowany jest przez Centralę Lidl Polska – pion biznesowy.

Przebieg i cel warsztatów

Warsztat przebiegnie w następujący sposób:

Pierwsza części warsztatu będzie szansą na zapoznanie się z cyklem tworzenia produktów w firmie Lidl Polska. Uczestnicy zapoznają się ze specyfiką pracy na wybranym stanowisku, a także doświadczą w praktyce jakości tworzonych produktów. Uczestnicy będą mieli realny kontakt z kluczowymi osobami z firmy Lidl i będą mogli uzyskać odpowiedzi na interesujące ich pytania.

Druga część to ćwiczenie – zadanie rekrutacyjne, stanowiące próbkę prawdziwego procesu rekrutacji, w ramach programu Lidl Brand Factory. Udział w realizacji zadania będzie szansą na otrzymanie zaproszenia do głównego procesu rekrutacji i selekcji na atrakcyjne, wybrane stanowiska pracy w ramach programu Lidl Brand Factory w Centrali Lidl Polska.

W czasie warsztatu dużo będzie się działo. Uczestnicy spędzą aktywnie czas. Doświadczą sami na czym polega praca w Centrali Lidl Polska na Europę Środkowo-Wschodnią w pionie biznesowym. Wezmą udział w degustacji w formie ślepych testów różnych marek spożywczych. W czasie ćwiczenia Assessment Center przejdą na żywo proces tworzenia nowej marki. Jeśli po warsztacie uczestnicy będą zainteresowani procesem rekrutacyjnym do programu rozwojowego Lidl Brand Factory i spełnią określone kryteria to zostaną zaproszeni do kolejnego etapu.

Uwaga: Właściwy proces rekrutacyjny rozpocznie się w lipcu, a zakończy we wrześniu b.r. Nabór dotyczy obszarów: PRODUCT STRATEGY, QUALITY MANAGEMENT, PROMOTIONS MANAGEMENT, PRODUCT SUPPORT, MARKETING MANAGEMENT, PUBLIC RELATIONS, PACKAGING DESIGN.

Dlaczego warto?

Uczestnicy warsztatów poznają tajniki kreowania produktu i przećwiczą wybrane etapy tworzenia nowej marki. Do ich dyspozycji będzie jeden z najlepszych Menedżerów Działu Strategii i Zarządzania Produktami. Uczestnicy poznają także warunki rekrutacji na kluczowe stanowiska w obszarze kreowania i zarządzania produktami.

Kogo zapraszamy?

Studentów z licencjatem, studentów V-go roku oraz absolwentów ekonomii i zarządzania, filologii germańskiej, kierunków technicznych, ścisłych, marketingu i kierunków pokrewnych, z dobrą lub bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego.

Zapraszamy także osoby z innych kierunków, jeśli tylko ich motywacja i potencjał zawodowy będzie wystarczający, zaproponujemy im udział w programie rozwojowym Lidl Brand Factory w Centrali Lidl Polska.

Korzyści z udziału w warsztacie

  • możliwość rozwoju zawodowego w Centrali Lidl Polska w ramach programu Lidl Brand Factory,
  • osobisty kontakt z osobami pracującymi na stanowiskach, których dotyczy rekrutacja,
  • aktywne zapoznanie się ze specyfiką i wyzwaniami w potencjalnej pracy,
  • szansa na udział w profesjonalnym procesie rekrutacyjnym oraz udział w programie Lidl Brand Factory w Centrali Lidl Polska. 

Jeżeli jesteś zainteresowany/zainteresowana udziałem w warsztatach, prześlij do nas swoje CV na adres mailowy: 

rekrutacja@inter-recruitment.pl 

wpisując w tytule maila LIDL