Zapraszamy na seminarium "E-logistyka i dystrybucja" w ramach cyklu "e-Commerce Polska business mix"

10 kwietnia br., w ramach cyklu seminariów „e-Commerce Polska business mix”, odbędzie się spotkanie dotyczące zagadnień logistyki i dystrybucji w e-commerce. Seminarium dedykowane jest dla sklepów internetowych. Jakie są najnowsze światowe trendy w dostarczaniu przesyłek? Jak optymalizować proces dystrybucji?

Seminarium zainauguruje prelekcja dotycząca wykorzystania kodów kreskowych w e-sklepie, poprowadzi ją Jacek Pucher z GS1. Adam Tomczyk z X-press Couriers wyjaśni jakie znaczenie ma doręczanie paczek w dniu zamówienia, a także omówi światowe trendy dotyczące tego zagadnienia.

 O innowacyjnych rozwiązaniach IT wspierających logistykę sklepów internetowych, czyli systemach zarządzania zleceniami w sklepie internetowym oraz śledzenia i monitorowania przesyłek, a także o prognozowaniu popytu i planowaniu zapasów dla towarów sklepów internetowych opowiedzą Dawid Doliński i dr inż. Marcin Hajdul z Instytutu Logistyki i Magazynowania.

Po przerwie zajęcia rozpoczną się prezentacją Mateusza Kapusty z X-KOM.PL, który wyjaśni jak optymalnie planować systemy dystrybucji towarów w sklepach internetowych. Seminarium zakończy się wystąpieniem Damiana Puczyńskiego z Dazumi, który określi jaka jest rola operatora logistycznego dla sklepów internetowych.

„Bardzo wielu przedstawicieli e-sklepów sugerowało nam, że obszar logistyki i dystrybucji pozostawia wiele pytań, a jakość świadczonych usług w zakresie doręczania wymaga poprawy. Nie możemy pozostać obojętni na takie głosy z branży, dlatego przystąpiliśmy do stworzenia programu seminarium, dzięki któremu będzie można zaczerpnąć wiedzy z zakresu logistyki i dystrybucji.” – tłumaczy Patrycja Sass Staniszewska

W programie e-Commerce Polska business mix przewidziano 8 seminariów zawierających najistotniejsze zagadnienia służące rozwojowi biznesu e-commerce: Customer experience, e-legislacja, e-logistyka i dystrybucja, e-płatności, marketing online w e-commerce, oprogramowanie dla e-commerce, RTB, sprzedaż online.

Zajęcia odbywać się będą w siedzibie e-Izby w Warszawie, ul. Mokotowska 1, 12 piętro Zebra Tower, sala konferencyjne BL. W poszczególnych seminariach może wziąć udział 50 osób. Dla członków e-Izby udział jest bezpłatny. Dla firm niezrzeszonych koszt uczestnictwa wynosi:

199 zł netto/osoba/seminarium - udział w min. 1 seminarium

  99 zł netto/osoba/seminarium - udział w min. 4 seminariach

  50 zł netto/osoba/seminarium - udział w cyklu 8 seminariów

 

Zgłoszenia będą przyjmowane tylko online – formularz znajduje się na stronie seminariów: http://bm.eventy.ecommercepolska.pl/

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie jest partnerem edukacyjnym tego wydarzenia.