Webinarium "Social media – strategia, komunikacja, wyniki"
Webinarium odbywa się w ramach projektu y, w którym Harvard Business Review Polska idzieli się z młodymi liderami – wiedzą i doświadczeniem. Szkolenie poprowadzi Piotr Stohnij – menedżer i redaktor Harvard Business Review Polska, trener i konsultant w obszarze nowych mediów oraz komunikacji kryzysowej.
Uczestniczy szkolenia:
- poznają 3 elementy skutecznej strategii obecności w social media,
- dowiedzą się, jak wykorzystywać real-time marketing,
- naucza się, jak analizować wyniki oraz liczyć zwrot z inwestycji,
- przeanalizują studia przypadku i najlepsze praktyki.
Po szkoleniu:
- osoby, które prześlą w terminie pracę na zadany temat i zostanie ona pozytywnie oceniona, otrzymają prestiżowy certyfikat uczestnictwa,
- najlepsi otrzymają nagrody książkowe i magazyn Harvard Business Review Polska,
- wybranych zaprosimy na 3 dniowe szkolenie do redakcji HBRP w Warszawie.
Aby wziąć udział w webinarium, należy dokonać rejestracji w portalu www.y.ican.pl.
Projekt y to seria webinariów, dostęp do wiedzy i materiałów szkoleniowych, oraz liczne konkursy, dające szansę na podniesienie swoich kwalifikacji zawodowych. Pierwsze z serii szkoleń online w ramach projektu y, odbyło się 24 lipca i prezentowało podstawy copywritingu oraz sekrety skutecznej komunikacji marketingowej Harvard Business Review Polska.
Pełny start projektu y, który w tej chwili działa w wersji testowej, przewidziany jest na październik 2014 r.
Szczegóły webinarium:
Temat: Social Media – strategia, komunikacja, wyniki
Miejsce: online
Data: 24 września 2014 r.
Prowadzący: Piotr Stohnij
Godzina rozpoczęcia: godz. 10.00
Czas trwania: 3h
https://www.facebook.com/events/1695605543997788/