Webinarium "Social media – strategia, komunikacja, wyniki"

24 września br. odbędzie się online bezpłatne webinarium „Social media – strategia, komunikacja, wyniki”, którego organizatorem jest ICAN Institute, wydawca Harvard Business Review Polska.

 

Webinarium odbywa się w ramach projektu y, w którym Harvard Business Review Polska idzieli się z młodymi liderami – wiedzą i doświadczeniem. Szkolenie poprowadzi Piotr Stohnij – menedżer i redaktor Harvard Business Review Polska, trener i konsultant w obszarze nowych mediów oraz komunikacji kryzysowej.

Uczestniczy szkolenia:

  • poznają 3 elementy skutecznej strategii obecności w social media,
  • dowiedzą się, jak wykorzystywać real-time marketing,
  • naucza się, jak analizować wyniki oraz liczyć zwrot z inwestycji,
  • przeanalizują studia przypadku i najlepsze praktyki.

Po szkoleniu:

  • osoby, które prześlą w terminie pracę na zadany temat i zostanie ona pozytywnie oceniona, otrzymają prestiżowy certyfikat uczestnictwa,
  • najlepsi otrzymają nagrody książkowe i magazyn Harvard Business Review Polska,
  • wybranych zaprosimy na 3 dniowe szkolenie do redakcji HBRP w Warszawie.

Aby wziąć udział w webinarium, należy dokonać rejestracji w portalu www.y.ican.pl.

Projekt y to seria webinariów, dostęp do wiedzy i materiałów szkoleniowych, oraz liczne konkursy, dające szansę na podniesienie swoich kwalifikacji zawodowych. Pierwsze z serii szkoleń online w ramach projektu y, odbyło się 24 lipca i prezentowało podstawy copywritingu oraz sekrety skutecznej komunikacji marketingowej Harvard Business Review Polska.

Pełny start projektu y, który w tej chwili działa w wersji testowej, przewidziany jest na październik 2014 r.

 

 

Szczegóły webinarium:

Temat: Social Media – strategia, komunikacja, wyniki

Miejsce: online

Data: 24 września 2014 r.

Prowadzący: Piotr Stohnij

Godzina rozpoczęcia: godz. 10.00

Czas trwania: 3h

https://www.facebook.com/events/1695605543997788/