WARSZTATY WIZERUNKOWO-REKRUTACYJNE LIDL BRAND FACTORY
Prowadzącymi będą specjaliści z obszaru HR oraz przedstawiciele firmy Lidl Polska.
Warsztaty odbędą się dnia 8 maja 2014 r. w Warszawie:
1. w godzinach 9.00 – 12.30 w sali 417 w Gmachu Głównym SWPS przy ul. Chodakowskiej 19/31 w Warszawie.
Zapisy prowadzi Biuro Karier SWPS pod adresem: biurokarier_zapisy@swps.edu.pl
2. w godzinach 14.30 – 18.00 w sali nr 152 w Gmachu Głównym SGH w Warszawie przy Al. Niepodległości 162
Osoby zainteresowane udziałem w warsztacie prosimy o przesłanie swojego CV na adres:
rekrutacja@inter-recruitment.pl
Warsztat organizowany jest przez Centralę Lidl Polska – pion biznesowy.
Przebieg i cel warsztatów
Warsztat przebiegnie w następujący sposób:
Pierwsza część warsztatu będzie szansą na zapoznanie się z cyklem tworzenia produktów w firmie Lidl Polska. Uczestnicy zapoznają się ze specyfiką pracy na wybranym stanowisku, a także doświadczą w praktyce jakości tworzonych produktów. Uczestnicy będą mieli realny kontakt z kluczowymi osobami z firmy Lidl i będą mogli uzyskać odpowiedzi na interesujące ich pytania.
Druga część to ćwiczenie – zadanie rekrutacyjne, stanowiące próbkę prawdziwego procesu rekrutacji, w ramach programu Lidl Brand Factory. Udział w realizacji zadania będzie szansą na otrzymanie zaproszenia do głównego procesu rekrutacji i selekcji na atrakcyjne, wybrane stanowiska pracy w ramach programu Lidl Brand Factory w Centrali Lidl Polska.
Uwaga:
Właściwy proces rekrutacyjny rozpocznie się w lipcu, a zakończy we wrześniu b.r.
Nabór dotyczy obszarów: PRODUCT STRATEGY, QUALITY MANAGEMENT, PROMOTIONS MANAGEMENT, PRODUCT SUPPORT, MARKETING MANAGEMENT, PUBLIC RELATIONS, PACKAGING DESIGN.
Dlaczego warto?
Uczestnicy warsztatów poznają tajniki kreowania produktu i przećwiczą wybrane etapy tworzenia nowej marki. Do ich dyspozycji będzie jeden z najlepszych Menedżerów Działu Strategii i Zarządzania Produktami. Uczestnicy poznają także warunki rekrutacji na kluczowe stanowiska w obszarze kreowania i zarządzania produktami.
Kogo zapraszamy?
Studentów IV, V-go roku oraz absolwentów ekonomii i zarządzania, filologii germańskiej, kierunków technicznych, ścisłych, marketingu i kierunków pokrewnych, z dobrą lub bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego.
Zapraszamy także osoby z innych kierunków, jeśli tylko ich motywacja i potencjał zawodowy będzie wystarczający, zaproponujemy im udział w programie rozwojowym Lidl Brand Factory w Centrali Lidl Polska.
Korzyści z udziału w warsztacie
· możliwość rozwoju zawodowego w Centrali Lidl Polska w ramach programu Lidl Brand Factory,
· osobisty kontakt z osobami pracującymi na stanowiskach, których dotyczy rekrutacja,
· aktywne zapoznanie się ze specyfiką i wyzwaniami w potencjalnej pracy,
· szansa na udział w profesjonalnym procesie rekrutacyjnym oraz udział w programie Lidl Brand Factory w Centrali Lidl Polska.
Zapisy na warsztaty trwają! Liczba miejsc jest ograniczona.
Serdecznie zapraszamy!