Piątek, 22 września 2017 r.

Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Jesteś w: Start / Wiadomości / Warsztaty i szkolenia / WARSZTATY WIZERUNKOWO-REKRUTACYJNE LIDL BRAND FACTORY

WARSZTATY WIZERUNKOWO-REKRUTACYJNE LIDL BRAND FACTORY

Zapraszamy na warsztaty! Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej zaprasza absolwentów i studentów IV, V-go roku na warsztat wizerunkowo-rekrutacyjny w ramach programu Lidl Brand Factory.

Prowadzącymi będą specjaliści z obszaru HR oraz przedstawiciele firmy Lidl Polska.

 

Warsztaty odbędą się dnia 8 maja 2014 r. w Warszawie:

1. w godzinach 9.00 – 12.30 w sali 417 w Gmachu Głównym SWPS przy ul. Chodakowskiej 19/31 w Warszawie.

 

Zapisy prowadzi Biuro Karier SWPS pod adresem: biurokarier_zapisy@swps.edu.pl


2. w godzinach 14.30 – 18.00 w sali nr 152 w Gmachu Głównym SGH w Warszawie przy Al. Niepodległości 162


Osoby zainteresowane udziałem w warsztacie prosimy o przesłanie swojego CV na adres:

rekrutacja@inter-recruitment.pl

 

Warsztat organizowany jest przez Centralę Lidl Polska – pion biznesowy.

 

Przebieg i cel warsztatów

 

Warsztat przebiegnie w następujący sposób:

 

Pierwsza część warsztatu będzie szansą na zapoznanie się z cyklem tworzenia produktów w firmie Lidl Polska. Uczestnicy zapoznają się ze specyfiką pracy na wybranym stanowisku, a także doświadczą w praktyce jakości tworzonych produktów. Uczestnicy będą mieli realny kontakt z kluczowymi osobami z firmy Lidl i będą mogli uzyskać odpowiedzi na interesujące ich pytania.

 

Druga część to ćwiczenie – zadanie rekrutacyjne, stanowiące próbkę prawdziwego procesu rekrutacji, w ramach programu Lidl Brand Factory. Udział w realizacji zadania będzie szansą na otrzymanie zaproszenia do głównego procesu rekrutacji i selekcji na atrakcyjne, wybrane stanowiska pracy w ramach programu Lidl Brand Factory w Centrali Lidl Polska.

 

Uwaga:

Właściwy proces rekrutacyjny rozpocznie się w lipcu, a zakończy we wrześniu b.r.

 

Nabór dotyczy obszarów: PRODUCT STRATEGY, QUALITY MANAGEMENT, PROMOTIONS MANAGEMENT, PRODUCT SUPPORT, MARKETING MANAGEMENT, PUBLIC RELATIONS, PACKAGING DESIGN.

 

Dlaczego warto?

Uczestnicy warsztatów poznają tajniki kreowania produktu i przećwiczą wybrane etapy tworzenia nowej marki. Do ich dyspozycji będzie jeden z najlepszych Menedżerów Działu Strategii i Zarządzania Produktami. Uczestnicy poznają także warunki rekrutacji na kluczowe stanowiska w obszarze kreowania i zarządzania produktami.

 

Kogo zapraszamy?

Studentów IV, V-go roku oraz absolwentów ekonomii i zarządzania, filologii germańskiej, kierunków technicznych, ścisłych, marketingu i kierunków pokrewnych, z dobrą lub bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego.

 

Zapraszamy także osoby z innych kierunków, jeśli tylko ich motywacja i potencjał zawodowy będzie wystarczający, zaproponujemy im udział w programie rozwojowym Lidl Brand Factory w Centrali Lidl Polska.

 

Korzyści z udziału w warsztacie

·         możliwość rozwoju zawodowego w Centrali Lidl Polska w ramach programu Lidl Brand Factory,

·         osobisty kontakt z osobami pracującymi na stanowiskach, których dotyczy rekrutacja,

·         aktywne zapoznanie się ze specyfiką i wyzwaniami w potencjalnej pracy,

·         szansa na udział w profesjonalnym procesie rekrutacyjnym oraz udział w programie Lidl Brand Factory w Centrali Lidl Polska.

Zapisy na warsztaty trwają! Liczba miejsc jest ograniczona.

Serdecznie zapraszamy!