Przesilenie e-biznesu

Aktualności
W 2010 roku już ponad 74% polskich internautów dokonało zakupów w sieci. Udział zakupów on-line na rynku nieustannie rośnie, podobnie jak liczba internetowych sprzedawców. Wzrasta również liczba pytań – m.in. jak osiągnąć sukces i być lepszym od konkurencji. O e-biznesie debatować będą trenerzy Akademii Allegro na Politechnice Warszawskiej. Wstęp na spotkanie będzie otwarty dla wszystkich.

Początek wiosny to doskonała okazja ku temu, by zdecydować się na postawienie pierwszych kroków na krętych ścieżkach kariery. Dlaczego by nie spróbować własnych sił w biznesie internetowym? – 21 marca zapraszamy do Politechniki Warszawskiej na spotkanie otwarte poświęcone sprzedaży w sieci. Myślę, że tempo rozwoju branży e-commerce jest tak szybkie, że warto poświęcić chwilę na analizę mechanizmów rządzących światem zakupów on-line. To świetny pomysł na własną firmę, ale również wiele zmartwień związanych z rozpoczęciem efektywnej sprzedaży – wyjaśnia Mariusz Wesołowski, trener Akademii Allegro, społecznego projektu skupionego na kształceniu Polaków z e-commerce.

 

Akcja jest współorganizowana przez warszawskie Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości oraz wspierana przez Samorząd Województwa Mazowieckiego. - Spotkanie nazwane przez nas „Przesileniem e-biznesu” będzie się składać z dwóch części. Na początku odbędą się seminaria poświęcone kilku najistotniejszym zagadnieniom sprzedawania w Internecie. Po nich będzie można podyskutować z prowadzącymi spotkanie na wszelkie tematy związane z e-biznesem. Mamy nadzieję, że dzięki temu będziemy w stanie rozwiać choć część wątpliwości związanych z tą wciąż nową gałęzią rynku, jaką jest e-commerce – wyjaśnia Karolina Wilk z Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości.

 

Wykłady w ramach „Przesilenia e-biznesu” poprowadzą trenerzy Akademii Allegro, Sławomir Rajch oraz Mariusz Wesołowski, którzy pełnią również funkcję koordynatorów ds. Edukacji w Grupie Allegro. Zagadnienia, które zostaną podjęte podczas spotkania będą dotyczyły takich wątków jak psychologia sprzedaży, typy internetowych sprzedawców i kupujących czy zachowania klientów w sieci. Jedna z części zostanie również poświęcona faktom i mitom wiążącym się z branżą e-commerce, która dla wielu wciąż pozostaje zagadką. Po seminariach organizatorzy mają nadzieję na żywą debatę z uczestnikami spotkania. To natomiast odbędzie się 21 marca w sali 307 budynku głównego Politechniki Warszawskiej przy Placu Politechniki 1. „Przesilenie e-biznesu” startuje o godz. 16.00, wstęp jest otwarty dla wszystkich zainteresowanych.

 

Więcej informacji udziela:

Daria Duszyńska

tel. 604 085 624