Piątek, 22 września 2017 r.

Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Jesteś w: Start / Wiadomości / Warsztaty i szkolenia / Obsługa e-klienta z elementami marketingu

Obsługa e-klienta z elementami marketingu

Chcesz założyć i prowadzić swój sklep internetowy? Masz do 25 lat? Nie pracujesz? Masz wykształcenie max średnie? Mieszkasz w Warszawie lub okolicach?

5 x TAK!!!

 

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie finansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego

"obsługa e-klienta z elementami marketingu".

Na zajęciach, oprócz szkolenia Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL nauczysz się:

  • jak i gdzie otworzyć własny sklep internetowy
  • jak zdobyć i utrzymać klienta w internecie
  • podstaw marketingu: gospodarka rynkowa, podstawy marketingu, konsumenci i nabywcy, produkt, kształtowanie polityki cen, strategie i plany marketingowe, reklamy oraz PR.
  • obsługi e-klienta: podstawy e-komunikacji, kanały komunikacji
  • prawa: prawo konsumenckie, ochrona danych osobowych, ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną, polityka prywatności
  • aukcji internetowych: regulaminy, logistyka, strona aukcji, list do klientów, "o mnie", jakie są popularne serwisy aukcyjne
  • prowadzenia sklepu internetowego: elementy strony sklepu, systemy zarządzania, interfejs sklepu, kontakt i strona "o nas", wspomaganie sprzedaży internetowej, wersje obcojęzyczne strony, oprogramowanie, statystyki i analiza
  • buchalterii: koszty i przychody, dokumenty, ewidencja kasowa, ewidencje podatkowe
  • innych, niezbędnych umiejętności umożliwiających prawidłowe prowadzenie sklepu internetowego

Zajęcia rozpoczynają się 30 sierpnia.

Zapraszamy do wypełnienia i wysłania formularza zgłoszeniowego!

Dane kontaktowe:


Knowledge Sp. z o.o.
ul. Długa 44/50 lok. 200
00-241 Warszawa

tel. 635-66-58, 635-55-62
tel./fax. 635-55-76

e-mail: m.drzewek@knowledge.pl

http://www.knowledge.pl/mlodziez/?strona=aktualnosci