Dzień Badacza w SGH
Centralnym wydarzeniem Dnia Badacza jest trzygodzinne merytoryczne spotkanie z ekspertami wiodących agencji badawczych w Polsce. W dniu, w którym odbędzie się spotkanie, na Auli Spadochronowej rozstawiony zostanie całodniowy stand informujący o konkursie „Zbadaj.to”.
Czym jest konkurs „Zbadaj.to”?
Konkurs ma na celu promocję kariery w branży badawczej i jest przeznaczony dla studentów wszystkich kierunków studiów licencjackich i magisterskich. Aby wziąć udział w konkursie należy do końca marca wypełnić aplikację, zawierającą kilka pytań o tematyce badawczej. 50 autorów najwyżej ocenionych odpowiedzi przejdzie do drugiego etapu konkursu, w którym zmierzą się z badawczymi studiami przypadków. 20 finalistów konkursu weźmie w czerwcu udział w Warsztatach Badawczych. Nagrodą w konkursie jest staż w agencji badawczej oraz udział w najważniejszym wydarzeniu branżowym, Kongresie Badaczy Rynku i Opinii.
Dzień Badacza – gdzie i kiedy?
Spotkanie z ekspertami odbędzie się 14 marca (środa) w godzinach 11.30 – 15.00 w salach 233 i 231 w budynku głównym SGH. Tego samego dnia na Auli Spadochronowej zostanie wystawiony stand promujący konkurs dla „Zbadaj.to” organizowany przez PTBRiO.
Dzień Badacza – program
11.30 - 12.15
Mateusz Galica
TNS OBOP
Świadomość i nieświadomość nabywców. Odkrywanie potrzeb konsumenckich w procesie budowania strategii i zarządzania marką
12.15 - 13.00
Gabriel Matwiejczyk
NM Incite (A Nielsen/McKinsey Company)
Marka w social media – nowe źródło wiedzy o konsumencie, nowy problem?
13.00 - 13.20
Robert Zydel
Saatchi&Saatchi Think Tank
Antropologia biegania
13.20 - 13.30
przerwa
13.30 - 14.14
Marcin Kujawski
MilwardBrown SMG/KRC
Rynek badań marketingowych w Polsce
14.15 - 14.45
Małgorzata Rynkiewicz
finalistka II edycji Zbadaj.to
Zbadaj.to - dlaczego warto?
14.45 - 15.00
podsumowanie i dyskusja
11.30 - 12.15 | Mateusz Galica TNS OBOP | Świadomość i nieświadomość nabywców. Odkrywanie potrzeb konsumenckich w procesie budowania strategii i zarządzania marką |
12.15 - 13.00 | Gabriel Matwiejczyk NM Incite (A Nielsen/McKinsey Company) | Marka w social media – nowe źródło wiedzy o konsumencie, nowy problem? |
13.00 - 13.20 | Robert Zydel Saatchi&Saatchi Think Tank | Antropologia biegania |
13.20 - 13.30 | przerwa | |
13.30 - 14.14 | Marcin Kujawski MilwardBrown SMG/KRC | Rynek badań marketingowych w Polsce |
14.15 - 14.45 | Małgorzata Rynkiewicz finalistka II edycji Zbadaj.to | Zbadaj.to - dlaczego warto? |
14.45 - 15.00 | podsumowanie i dyskusja |