Poniedziałek, 20 listopada 2017 r.

Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Jesteś w: Start / Wiadomości / Warsztaty i szkolenia / Dzień Badacza w SGH

Dzień Badacza w SGH

Dzień Badacza to wydarzenie organizowane przez SKN Badań Marketingowych we współpracy z Polskim Towarzystwem Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO). Jego celem jest przybliżenie zainteresowanym studentom branży badawczej oraz zachęcenie ich do wzięcia udziału w konkursie dla młodych badaczy „Zbadaj.to”.

 

dbsghCentralnym wydarzeniem Dnia Badacza jest trzygodzinne merytoryczne spotkanie z ekspertami wiodących agencji badawczych w Polsce. W dniu, w którym odbędzie się spotkanie, na Auli Spadochronowej rozstawiony zostanie całodniowy stand informujący o konkursie „Zbadaj.to”.

Czym jest konkurs „Zbadaj.to”?

Konkurs ma na celu promocję kariery w branży badawczej i jest przeznaczony dla studentów wszystkich kierunków studiów licencjackich i magisterskich. Aby wziąć udział w konkursie należy do końca marca wypełnić aplikację, zawierającą kilka pytań o tematyce badawczej.  50 autorów najwyżej ocenionych odpowiedzi przejdzie do drugiego etapu konkursu, w którym zmierzą się z badawczymi studiami przypadków.  20 finalistów konkursu weźmie w czerwcu udział w Warsztatach Badawczych. Nagrodą w konkursie jest staż w agencji badawczej oraz udział w najważniejszym wydarzeniu branżowym, Kongresie Badaczy Rynku i Opinii.

Dzień Badacza – gdzie i kiedy?

Spotkanie z ekspertami odbędzie się 14 marca (środa) w godzinach 11.30 – 15.00 w salach 233 i 231 w budynku głównym SGH.  Tego samego dnia na Auli Spadochronowej zostanie wystawiony stand promujący konkurs dla „Zbadaj.to” organizowany przez PTBRiO.

Dzień Badacza – program

11.30 - 12.15

Mateusz Galica

TNS OBOP

Świadomość i nieświadomość nabywców. Odkrywanie potrzeb konsumenckich w procesie budowania strategii i zarządzania marką

12.15 - 13.00

Gabriel Matwiejczyk

NM Incite (A Nielsen/McKinsey Company)

Marka w social media – nowe źródło wiedzy o konsumencie, nowy problem?

13.00 - 13.20

Robert Zydel

Saatchi&Saatchi Think Tank

Antropologia biegania

13.20 - 13.30

przerwa

13.30 - 14.14

Marcin Kujawski

MilwardBrown SMG/KRC

Rynek badań marketingowych w Polsce

14.15 - 14.45

Małgorzata Rynkiewicz

finalistka II edycji Zbadaj.to

Zbadaj.to - dlaczego warto?

14.45 - 15.00

podsumowanie i dyskusja