Czy reklama może zmieniać świat na lepsze?
Wszystkich, którzy chcieliby poznać odpowiedzi na powyższe pytania, zapraszamy na bezpłatną konferencję „Czy reklama może zmieniać świat na lepsze”, której organizatorami są międzynarodowa agencja reklamowa Ogilvy & Mather oraz SMR.
Ponadto, podczas konferencji stratedzy Ogilvy & Mather przedstawią sieciowe narzędzie The big ideaL, zaprezentują najlepsze kampanie ze świata, które zostały zbudowane na jego bazie, a także przedstawią możliwości jakie daje Brand Print. Omówione zostaną zasady, którymi powinna podlegać komunikacja marek, aby przekaz był spójny i wiarygodny.
Spotkanie odbędzie się w samym centrum Warszawy, 27 kwietnia br., w Domu Towarowym Braci Jabłkowskich (Bracka 25, III piętro) o godz. 16.00. Patronami medialnymi wydarzenia są: Magazyn Brief, Akademickie Radio Kampus i serwis Student News.
Zapraszamy!