Czy kreatywny umysł można zniewolić ?

Aktualności
Międzynarodowa agencja reklamowa Ogilvy & Mather Advertising zaprasza na bezpłatną konferencję, podczas której poznacie jeden z najważniejszych etapów tworzenia reklam - rozmowę z działem kreacji.

Specjaliści wyjaśnią Wam, jak ważny jest precyzyjny brief kreatywny oraz co powinno się w nim zawierać, aby tworzone kampanie były nie tylko kreatywne, ale realizowały cele biznesowe marek.

Będziecie mieli okazję zapoznać się z przykładami dobrych i złych briefów kreatywnych, poznać takie pojęcia jak Drabina Korzyści, Look&Style oraz nauczycie się formułować cele kampanii.

Po konferencji odbędą się warsztaty (ilość miejsc limitowana), na których będziecie mieli okazję w praktyce zmierzyć się z pracą nad briefem kreatywnym.

Konferencja odbędzie się w Warszawie w Domu Towarowym Braci Jabłkowskich (III piętro)

28 października (środa),  godzina: 16:00.

Wstęp bezpłatny, obowiązują zapisy.

Informacje i rejestracja: