Briefowanie agencji reklamowej
DATA: 25.04.2012
GODZINA: 14:00 – 18:15
MIEJSCE: Szkoła Głowna Handlowa, al. Niepodległości 162, sala konferencyjna nr 151
TEMATYKA:
W części dotyczącej założeń merytorycznych przedstawiona zostanie prezentacja na temat powstawania briefów kreatywnych, co jest ważne, na co należy zwrócić uwagę, jak robią to inni. Wytłumaczona zostanie jego rola i wskazane dobre przykłady. Oprócz opisu etapów projektu uczestnicy będą pracować w grupach nad briefem do bieżących planów taryfowych B2B.
PROWADZĄCY:
Michał Sosnowski - siedemnaście lat w branży marketingowej. 11 w miedzynarodowych agencjach reklamowych, ostatnie 4, jako Dyrektor Strategiczny J. Walter Thompson (JWT). Ostatnie sześć w Grupie TP w marketingu B2B jako Szef Komunikacji Marketingowej.
ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA: Zapisz się na warsztat już dziś:
http://aplikacja.twojaperspektywa.pl/rejestracja/5/31
UWAGA!
Wśród uczestników warsztatu rozlosujemy nagrody niespodzianki!