Poniedziałek, 20 listopada 2017 r.

Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Jesteś w: Start / Wiadomości / Warsztaty i szkolenia / Briefowanie agencji reklamowej

Briefowanie agencji reklamowej

Organizatorzy programu TWOJA PERSPEKTYWA: Grupa Telekomunikacja Polska, Business for Society oraz Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami, zapraszają studentów Szkoły Głównej Handlowej na warsztat.


DATA: 25.04.2012

GODZINA: 14:00 – 18:15

MIEJSCE:  Szkoła Głowna Handlowa, al. Niepodległości 162, sala konferencyjna nr 151                                                                                                    
TEMATYKA:   
W części dotyczącej założeń merytorycznych przedstawiona zostanie prezentacja na temat powstawania briefów kreatywnych, co jest ważne, na co należy zwrócić uwagę, jak robią to inni. Wytłumaczona zostanie jego rola i wskazane dobre przykłady. Oprócz opisu etapów projektu uczestnicy będą pracować w grupach nad briefem do bieżących planów taryfowych B2B.

PROWADZĄCY:   
Michał Sosnowski - siedemnaście lat w branży marketingowej. 11 w miedzynarodowych agencjach reklamowych, ostatnie 4, jako Dyrektor Strategiczny J. Walter Thompson (JWT). Ostatnie sześć w Grupie TP w marketingu B2B jako Szef Komunikacji Marketingowej.

ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA: Zapisz się na warsztat już dziś:
http://aplikacja.twojaperspektywa.pl/rejestracja/5/31

UWAGA!                                                                                                                         
Wśród uczestników warsztatu rozlosujemy nagrody niespodzianki!