Sobota, 25 listopada 2017 r.

Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Jesteś w: Start / Wiadomości / Warsztaty i szkolenia / Badania i zarządzanie Customer Experience w organizacjach

Badania i zarządzanie Customer Experience w organizacjach

Organizatorzy programu Twoja Perspektywa: Grupa Telekomunikacja Polska, Business for Society oraz Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami, zapraszają studentów Szkoły Głównej Handlowej na warsztat!

perData: 11.05.2011

Miejsce: Szkoła Główna Handlowa, Gmach Główny, Al. Niepodległości 162, sala nr 151

Godzina: 14:00 – 18:15

Prowadzący: Marcin Charkiewicz -  Dyrektor Programu Simplicity+ oraz Kierownik Centrum Badań Konsumenckich. Odpowiada za zespół badaczy jakościowych i ergonomistów / ekspertów ds. usability i HCI zajmujących się poprawą doświadczeń użytkowników produktów oferowanych przez Grupę France Telecom. Wspiera też inicjację i rozwój podobnej działalności w kilku innych krajach Grupy. Poprzednio był m.in.: Kierownikiem Projektów korporacyjnych (głównie z zakresów relacji z klientami i change managementu), badaczem, ekspertem ds. usability. Dodatkowo prowadzi zajęcia na uczelniach wyższych, w tym głównie na Wydziale Psychologii UW, podyplomowo także na SGH i PW.

Podczas warsztatu poruszone będą następujące kwestie:

  • Czym jest Customer Experience i User Experience
  • Kiedy i jakie mają znaczenie
  • Jak je zdefiniować i zmierzyć w danej organizacji
  • Narzędzia badawcze oraz techniki poprawy
  • Wdrożenie organizacyjne a Employee Experience
  • Uwarunkowania kulturowe – praktyka w korporacjach międzynarodowych

Zapisz się na niego już dziś, http://twojaperspektywa.pl/static/warsztaty/szkola-glowna-handlowa-warsztaty/

Uwaga!

Bardzo ważne jest dla nas potwierdzenie Twojej obecności dwa dni przed planowanym warsztatem, ponieważ wszystkie materiały oraz kształt zadań dostosowane są do ilości uczestników.

Wśród uczestników warsztatu organizatorzy programu rozlosują nagrody niespodzianki!