23-25 kwietnia. Konkurs, chaty, porady i relacje podczas e-wydarzenia Generation Y Days
Program Generation Y Days obejmuje 3 kluczowe aspekty życia studenta i młodego profesjonalisty. Pierwszy dzień, a więc 23 kwietnia poświęcony będzie karierze zawodowej. Przedstawiciele cenionych pracodawców odpowiedzą na wszystkie pytania dot. pracy w ich organizacji, natomiast eksperci z agencji doradztwa personalnego Grafton Recruitment podpowiedzą jak dobrze wypaść na rozmowie kwalifikacyjnej. Pracownicy takich korporacji jak PwC, Grupa Allegro, TESCO czy Grant Thornton godzina po godzinie zrelacjonują swój dzień pracy, dzieląc się także mniej formalnymi informacjami.
24 kwietnia zarezerwowany jest na naukę, edukację i szkolenia. Jak się skutecznie uczyć? Jak przyśpieszyć nabywanie wiedzy? Jak sprawić by nauka stała się przyjemnością? Na te, a także inne pytania odpowiedzą dydaktycy z ESKK. Doradca zawodowy z Biura Karier SWPS udzieli natomiast cennych wskazówek jaki kierunek studiów podyplomowych powinno się wybrać by naprawdę zabłysnąć na rynku pracy.
Ostatni dzień eventu – 25 kwietnia – to czas na złapanie oddechu. Życie osobiste, rozwój osobisty i osobiste przyjemności. Pozytywnym przykładem postarają się zarazić członkowie organizacji studenckich. Mowa będzie o międzynarodowych doświadczeniach, zagranicznych praktykach i wyjazdów typu work&travel. Ciekawą propozycją dla intensywnie uczących się studentów, może być możliwość porozmawiania z ekspertem Neurogry, który opowie jak polepszyć pamięć dzięki … grom komputerowym. Jak znaleźć pracodawcę, który zrozumie, że praca nie jest wszystkim? To wyjaśni przedstawicielka Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Generation Y Days to także konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Wystarczy odpowiedzieć na 4 proste pytania, aby otrzymać szansę na wygranie czytnika ebook ufundowanego przez Grafton Recruitment, profesjonalnego szkolenia korespondencyjnego (ESKK), czy miesięcznego abonamentu Neurogry (Neurogra).
Więcej informacji dot. konkursu oraz wydarzenia można znaleźć na stronie www.ydays.pl
Partnerami wydarzenia są: Deloitte, Grant Thornton, Grupa Allegro, PWC, TESCO.
Patronat medialny nad wydarzeniem objęły portale: students.pl, studentnews.pl, student.lex.pl, linguajob.pl, a także Radio Afera i magazyn Magiel.
Generation Y Days wspierają: ESKK, Neurogra, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Liga Odpowiedzialnego Biznesu, Biuro Karier Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Biuro Karier Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.