Sobota, 18 listopada 2017 r.

Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Jesteś w: Start / Wiadomości / Linkownia / Badania / II edycja badania GUESSS

II edycja badania GUESSS

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie dołączyła do grona uczelni partnerskich uczestniczących w realizacji ogólnoświatowego projektu badawczego diagnozującego predyspozycje do przedsiębiorczości, planowane ścieżki kariery oraz stosunek do przedsiębiorczości rodzinnej i sukcesji studentów (Global University Entrepreneurial Spirit Students’ Survey).

Badanie odbywa się za pomocą ankiety online. Wśród studentów, którzy wezmą udział w projekcie, zostaną rozlosowane atrakcyjne nagrody.

Koordynatorem międzynarodowym projektu jest Uniwersytet St. Gallen w Szwajcarii, w Polsce funkcję tę sprawuje Instytut Biznesu Rodzinnego, zaś w Szkole Głównej Handlowej - Zakład Przedsiębiorstwa Rodzinnego w Instytucie Przedsiębiorstwa.

Aby przejść do badania, kliknij w baner.