Programy ambasadorskie

Kobieta z megafonem w ręce widoczna z ramki jak w social media
Programy ambasadorskie choć mogą przyjmować wiele różnych nazw to znane i powszechnie wykorzystywane narzędzie pozwalające na budowanie marki pracodawcy wśród studentów już od początku ich akademickiej przygody.  Obecnie programy ambasadorskie to kompleksowe projekty, które otwierają przed studentami szereg inspirujących możliwości. Przecież droga do kariery składa się z wielu małych kroczków i różnych możliwości dlaczego więc nie zacząć jej już podczas studiów biorąc udział właśnie w Programie Ambasadorskim?

Czytaj więcej o korzyściach z bycia ambasadorem na dole strony.

Poznaj ambasadorów firm z Klubu Partnerów SGH działających w uczelni

POZNAJ PROGRAMY AMBASADORSKIE FIRM Z KLUBU PARTNERÓW SGH:

AMBASADOR DELOITTE
 
AMBASADOR POZIOM WYŻEJ EY
 
PROGRAM AMBASADORSKI ING
 
AMBASADORZY KPMG
 
PROGRAM INFLUENCER PWC
 
PROGRAM AMBASADOR PZU

 

Jakie korzyści przynosi bycie ambasadorem?

Poznanie firmy i jej wartości
Programy ambasadorskie jak mówią sami studenci to przede wszystkim jedyna w swoim rodzaju okazja aby poznać firmę, jej kulturę organizacyjną oraz wartości od wewnątrz. To okazja, z której trudno nie skorzystać przecież nie każdy ma taką możliwość. Poznanie realiów pracy na wielu stanowiskach w firmie, sieć kontaktów budowana już na starcie swojej kariery to wartości dodane, których nie da się wycenić. Móc spotkać i porozmawiać z osobami pracującymi na wysokich stanowiskach zarządczych? Tak! To wszystko jest możliwe.

Realny wpływ na rozwój
Bycie ambasadorem to nie tylko ciekawa przygoda, to również lekcja i solidna praca domowa. Przygotowane przez firmy programy umożliwiają nabycie nowych kompetencji i co ważne wykorzystywanie ich również w praktyce. Warsztaty, szkolenia, webinary czy szereg narzędzi dostępnych na wyciągnięcie ręki to tylko kawałek tortu jakim zostajemy poczęstowani. Pełnienie roli Ambasadora pozwala zdobyć i rozwinąć wiele umiejętności, takie jak komunikatywność i zarządzanie projektami. Możliwość budowania własnej marki oraz nieustanne wsparcie zespołów HR w prowadzeniu własnych projektów. Studenci oprócz możliwości rozwoju własnych umiejętności, są angażowani w przygotowywanie kampanii marketingowych, projektowanie nowych inicjatyw oraz mają możliwość wymiany doświadczeń z osobami z innych uniwersytetów w całym kraju. Bycie Ambasadorem to realny wpływ na działania firmy w środowisku studenckim.

Długotrwałe relacje
Programy ambasadorskie zwykle trwają rok czy to oznacza, że po tym czasie przygoda życia się kończy? Nic podobnego! Relacje które pieczołowicie były budowane przez ten czas, networking, wspólne wydarzenia i integracyjne spotkania powoduję, że ta więź między studentem a firmą utrzymuje się dużo dłużej. Niejednokrotnie była i tak, że student z roli ambasadora przechodzi w rolę praktykanta, czy pracownika a znajomość firmy oraz nabyte już umiejętności pozwalają mu wcielić się w nową rolę z najlepszym możliwym welcomepack’iem.