Często zadawane pytania
- Spis treści
-
- Rejestracja
- Podczas rejestracji pracodawcy otrzymuję komunikat, że firma o podanych danych już istnieje w Serwisie Kariera. Co mam zrobić?
- Jestem przedstawicielem firmy zarejestrowanej w Serwisie Kariera. Otrzymałem wiadomość z prośbą o dodanie nowego przedstawiciela. Co powinienem zrobić?
- Reprezentuję firmę zagraniczną, która nie posiada polskiego NIP. Jak mogę się zarejestrować?
- Logowanie
- Nie mogę się zalogować. Jakiego loginu powinienem użyć?
- Ogłoszenia
- Rejestracja
Rejestracja
1.1. Podczas rejestracji pracodawcy otrzymuję komunikat, że firma o podanych danych już istnieje w Serwisie Kariera. Co mam zrobić?
W Serwisie Kariera każda firma, identyfikowana na podstawie NIP-u, może zostać zarejestrowana tylko jeden raz. Firma taka może jednak posiadać więcej niż jednego przedstawiciela publikującego oferty w jej imieniu.
Aby móc publikować oferty w imieniu firmy, która istnieje już w systemie, a tym samym posiada przynajmniej jednego przedstawiciela, musicie Państwo zostać dopisani do listy przedstawicieli tej firmy. W tym celu należy skontaktować się z upoważnionym przedstawicielem Państwa firmy podając podając mu swoje: imię, nazwisko, zajmowane stanowisko, służbowy numer telefonu oraz adres e-mail.
Kiedy istniejący przedstawiciel wprowadzi Państwa dane do stosownego formularza, na podany adres e-mail zostanie przesłana wiadomość z linkiem. Korzystając z niego będziecie Państwo mogli ustawić własne hasło, za pomocą którego będziecie się Państwo logować w Serwisie Kariera.
Jeżeli nie wiedzą Państwo, kto jest przedstawicielem Państwa firmy upoważnionym do dodania Państwa w Serwisie, prosimy o kontakt z nami przez adres e-mail serwis.kariera@sgh.waw.pl. Pracownik biura poda Państwu dane kontaktowe osoby, do której należy się zgłosić. W wyjątkowych przypadkach, takich jak nieosiągalność dotychczasowego przedstawiciela firmy, nasz pracownik może również samodzielnie założyć Państwu konto jako przedstawicielowi pracodawcy. Dzieje się to po weryfikacji autentyczności Państwa zgłoszenia.
1.2. Jestem przedstawicielem firmy zarejestrowanej w Serwisie Kariera. Otrzymałem wiadomość z prośbą o dodanie nowego przedstawiciela. Co powinienem zrobić?
Po upewnieniu się, że nadawca wiadomości jest pracownikiem firmy, którą Pan/i reprezentuje i jest uprawniony do publikowania ofert w jej imieniu, prosimy skorzystać z formularza dodawania przedstawiciela pracodawcy. Aby uzyskać dostęp do tego formularza należy: skorzystać z menu "Dodaj nowego pracownika", widocznego po zalogowaniu się w serwisie na górze strony.
Po wprowadzeniu danych nowego przedstawiciela do formularza i przesłaniu go, nowy przedstawiciel otrzyma na podany adres e-mail wiadomość z linkiem pozwalającym mu zakończyć proces rejestracji.
1.3. Reprezentuję firmę zagraniczną, która nie posiada polskiego NIP. Jak mogę się zarejestrować?
W celu rejestracji firmy zagranicznej, zlokalizowanej w kraju Unii Europejskiej (posiadającej NIP europejski - struktury identyfikacyjne numerów VAT dla poszczególnych państw europejskich dostępne tutaj) należy skorzystać ze standardowego formularza rejestracji.
Jeśli natomiast dana firma zlokalizowana jest poza Unią Europejską, prosimy o kontakt mailowy u w celu założenia konta.
Logowanie
2.1. Nie mogę się zalogować. Jakiego loginu powinienem użyć?
Jeżeli nie pamiętasz loginu, użyj adresu e-mail, który podałeś przy rejestracji. W przypadku zapomnienia hasła, kliknij przycisk "Ustaw nowe hasło" dostępny na stronie logowania.
Jeśli nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail potwierdzającej aktywację konta, prosimy sprawdzić, czy nie trafił on przypadkowo do folderu "spam" w Państwa skrzynce pocztowej. Jeśli nie ma go tam, prosimy o kontakt.
Ogłoszenia
3.1. Czy publikacja ogłoszenia w Serwisie Kariera jest płatna?
Każde ogłoszenie może zostać umieszczone w naszym serwisie bezpłatnie.
3.2. Czy muszę zamieszczać informacje o oferowanym wynagrodzeniu?
Rekomendujemy podawanie kwoty wynagrodzenia, np. w postaci widełek płacowych przy danym ogłoszeniu jako dobrą praktykę rekrutacyjną, która wspiera budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy.
3.3. Jak zmodyfikować lub usunąć ogłoszenie z serwisu?
W celu zmiany daty obowiązywania ogłoszenia lub dokonania innego rodzaju korekty w jego treści, mogą to Państwo zrobić wchodząc w menu "Moje oferty" widoczne po zalogowaniu się na górze strony. W "Moje oferty" należy wybrać tę ofertę, którą chcą Państwo zmienić, kliknąć "Edytuj" i nanieść pożądane zmiany.
Każdorazowo przed opublikowaniem oferta jest wysyłana do administratorów Serwisu w celu akceptacji.