Regulamin Serwisu Kariera

Załącznik do zarządzenia nr 18 Rektora Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie z dnia 25 lutego 2022 r. 

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG W SERWISIE KARIERA SGH 

Postanowienia ogólne 
§ 1 
1. Regulamin świadczenia usług w Serwisie Kariera SGH, zwany dalej „Regulaminem” określa warunki korzystania z usług dostępnych w internetowym Serwisie Kariera SGH (dalej „Serwis”), znajdującego się pod adresem https://kariera.sgh.waw.pl, przeznaczonego dla studentów i absolwentów SGH oraz pracodawców, na którym publikowane są oferty praktyk, staży lub pracy oraz inne informacje związane z karierą i rozwojem zawodowym.
2. Administratorem Serwisu jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, z siedzibą pod adresem: al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, zwana w dalszej części Regulaminu „Administratorem”.
3. Z Serwisu korzystać mogą:
1) studenci lub absolwenci studiów I, II stopnia, studiów doktoranckich, Szkoły Doktorskiej, studiów podyplomowych w SGH, doktoranci przygotowujący rozprawę doktorską w trybie eksternistycznym, którzy posiadają konto w domenie @sgh, zwani dalej Odbiorcami;
2) podmioty, które oferują pracę, praktyki lub staże, zwani dalej Pracodawcami. 

Utworzenie konta 
§ 2 
1. Dostęp do usług oferowanych w ramach Serwisu jest możliwy dla użytkowników po utworzeniu konta w Serwisie.
2. Utworzenie konta wymaga:
1) rejestracji za pomocą dostępnego w Serwisie formularza – w przypadku Pracodawców;
2) zalogowania się do Serwisu za pośrednictwem konta w domenie @sgh – w przypadku Odbiorców;
3) zaakceptowania postanowień Regulaminu. 
3. Założenie konta przez Pracodawcę umożliwia dodawanie do niego przedstawicieli Pracodawcy (konta przedstawicieli). Dodawanie przedstawicieli pracodawcy nie jest wymagane do korzystania z Serwisu.
4. Pracodawca może posiadać tylko jedno konto główne i dowolną liczbę kont przedstawicieli w Serwisie.
5. W uzasadnionych przypadkach możliwe jest dodanie konta przez Administratora na wniosek przedstawiciela Pracodawcy. Przedstawiciel odpowiada za to, że dane są prawdziwe, poprawne i aktualne oraz, że jest upoważniony do działania na rzecz Pracodawcy.
6. Odbiorca może posiadać tylko jedno konto. 

Zasady korzystania z usług w Serwisie 
§ 3 
1. Użytkownik korzystając z Serwisu zobowiązany jest do przestrzegania Regulaminu.
2. Z Serwisu można korzystać wyłącznie w celu do jakiego został przeznaczony.
3. Zabronione jest dokonywanie przez użytkowników w szczególności:
1) czynności sprzecznych z prawem powszechnie obowiązującym lub zasadami współżycia społecznego;
2) podawanie nieprawdziwych danych identyfikujących Użytkownika;
3) rozpowszechnianie informacji wprowadzających innych Użytkowników w błąd, w szczególności posługiwanie się obcą tożsamością;
4) rozsyłanie wiadomości, służących własnym celom marketingowym bądź handlowym;
5) naruszanie zasad netykiety;
6) rozpowszechnianie treści mających negatywny wpływ na wizerunek Serwisu;
7) rozpowszechnianie treści mających negatywny wpływ na wizerunek SGH lub innych Użytkowników;
8) używanie słów powszechnie uznanych za obelżywe.
4. W przypadku naruszenia Regulaminu przez Użytkownika, Administrator ma prawo: 1) upomnieć Użytkownika;
2) nakazać Użytkownikowi natychmiastowe usunięcie nieprawidłowości;
3) zablokować konto Użytkownika do momentu usunięcia nieprawidłowości;
4) ograniczyć dostęp do wybranych usług; 
5) usunąć dane lub informacje wprowadzone niezgodnie z Regulaminem;
6) zablokować albo usunąć Konto.
5. W przypadku pojawienia się uzasadnionych wątpliwości co do prawdziwości wprowadzonych przez Użytkownika danych, Administrator ma prawo zażądać przedstawienia odpowiednich dokumentów.
6. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania błędnych lub nieprawdziwych danych.
7. Kopiowanie elementów strony Serwisu, informacji, tekstów, zdjęć czy też innych elementów graficznych, w całości lub części, jak również znaków graficznych zamieszczonych na stronie do celów publicznych lub komercyjnych, bez uprzedniej zgody Administratora, jest zabronione.
8. Użytkownik nie może udostępniać konta innym osobom trzecim, w tym hasła, oraz korzystać z kont innych Użytkowników. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody wyrządzone na skutek ujawnienia hasła do konta osobie trzeciej.
9. Użytkownik ma prawo zażądać usunięcia swojego konta poprzez wysłanie maila do Administratora na adres: serwis.kariera@sgh.waw.pl. Procedura usunięcia konta następuje do 72 godzin od momentu zgłoszenia. 

Wykorzystanie logotypów i innych plików graficznych 
§ 4 
1. Użytkownik, zamieszczając logotyp lub inny plik graficzny w Serwisie, oświadcza, że posiada uprawnienia, które pozwalają mu na opublikowanie go w Serwisie oraz nie narusza tym samym praw i dóbr osobistych osób trzecich.
2. Użytkownik zamieszczając materiały objęte ochroną prawną wyraża zgodę na wykorzystywanie ich przez Administratora w celach niezbędnych do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu.
3. Administrator ma prawo do usunięcia logotypów lub innych plików graficznych zamieszczonych przez Użytkownika w sytuacjach, gdy naruszają prawa osób trzecich, naruszają przepisy prawa lub godzą w dobre imię Administratora, przy czym Administrator ma obowiązek poinformować Użytkownika o usunięciu ich wraz z podaniem przyczyny. 

Usługi w ramach Serwisu 
§ 5 
1. Pracodawca wraz z utworzeniem konta nabywa prawo do bezpłatnego korzystania z poniższych usług:
1) publikacji ofert pracy, praktyk i staży w Serwisie;
2) zarządzania opublikowanymi przez siebie ofertami pracy, praktyk lub staży;
3) modyfikowania własnego konta Użytkownika.
2. Po utworzeniu konta Odbiorca nabywa prawa do bezpłatnego korzystania z usług dostępnych w ramach Serwisu, takich jak:
1) przeglądanie, wyszukiwanie oferty pracy, praktyk i staży;
2) newsletter Serwisu Kariera;
3) modyfikowanie własnego Konta Użytkownika.
3. Newsletter jest wysyłany na podany przez Administratora adres e-mail Odbiorcy po wybraniu opcji jego subskrypcji.
4. Odbiorca w każdej chwili może zrezygnować z opcji otrzymywania newslettera, edytując ustawienia na koncie w Serwisie lub też zgłaszając się z taką prośbą do Administratora. 

Dane osobowe 
§ 6 
1. Administratorem danych osobowych użytkowników jest Szkoła Główna Handlowa z siedzibą w Warszawie przy al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa. 2. Przetwarzanie danych osobowych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym dalej „RODO”. 3. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie realizuje obowiązek poinformowania użytkowników o zasadach przetwarzania ich danych osobowych, zgodnie z art. 13 RODO, poprzez zamieszczenie na stronie logowania w Serwisie klauzuli informacyjnej. Treść klauzuli informacyjnej stanowi załącznik do Regulaminu. 
 
Reklamacje 
§ 7 
1. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości funkcjonowania Serwisu lub naruszenia Regulaminu przez Użytkownika, Użytkownikowi przysługuje prawo do zgłoszenia reklamacji na adres e-mail Administratora: serwis.kariera@sgh.waw.pl.
2. Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
1) oznaczenie Użytkownika;
2) przedmiot reklamacji.
3. Zgłoszenie reklamacyjne zostanie rozpatrzone w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia od Użytkownika, a informacja o sposobie załatwienia reklamacji przekazana na wskazany przez użytkownika adres e-mail. 

Wyłączenia odpowiedzialności 
§ 8 
1. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za treść oraz formę informacji zamieszczonych w Serwisie przez Użytkowników, w tym  treść ofert pracy, staży i praktyk zamieszczanych przez Pracodawców, a także oferowane przez nich warunki pracy.
2. Użytkownik wyłącznie na własną odpowiedzialność korzysta z treści lub materiałów zamieszczonych w Serwisie, w szczególności linków do stron internetowych nie zarządzanych przez Administratora.
3. Powyższe wyłączenia nie dotyczą sytuacji, kiedy szkoda jest skutkiem umyślnej winy Administratora.
4. Administrator zastrzega sobie prawo do czasowego zaprzestania funkcjonowania Serwisu ze względu na czynności konserwacyjne lub związane z modyfikacją Serwisu. O planowanej przerwie w funkcjonowaniu Serwisu, Administrator odpowiednio wcześniej powiadomi Użytkowników.
5. W sytuacji nastąpienia zdarzeń losowych, w szczególności: wojny, zamieszek, awarii teleinformatyczna na szeroką skalę, którym Administrator nie mógł zapobiec, i które znacząco utrudniają lub uniemożliwiają korzystanie z Serwisu funkcjonowanie Serwisu ulega zawieszeniu do czasu ustania skutków tych zdarzeń losowych. 
 
Postanowienia końcowe 
§ 9 
1. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn, w szczególności:
1) zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
2) realizacji obowiązku wynikającego z prawomocnego orzeczenia sądu albo decyzji organu administracji publicznej;
3) zmian wynikających ze względów bezpieczeństwa;
4) wprowadzenia istotnych zmian w funkcjonowaniu Serwisu.
2. Wszelkie informacje o zmianie Regulaminu zostaną przekazane za pomocą komunikatu lub newslettera, wysłanego na adres e-mail bądź poprzez wyświetlenie komunikatu z listą najważniejszych zmian Regulaminu, przy pierwszym logowaniu się Użytkownika w Serwisie, następującym po zmianie Regulaminu.
3. Użytkownik może nie wyrazić zgody na zmianę Regulaminu. Skutkiem odmowy akceptacji nowego brzmienia Regulaminu jest zaprzestanie możliwości korzystania z Serwisu (zablokowanie dostępu do konta). Usunięcie konta następuje na żądanie użytkownika. 

Załącznik do Regulaminu świadczenia usług w Serwisie Kariera SGH 
Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych: 
1. Administrator Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie z siedzibą przy al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa. 2. Inspektor Ochrony Danych Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@sgh.waw.pl. 3. Cel i podstawa prawna przetwarzania Dane osobowe użytkowników Serwisu Kariera SGH przetwarzane są w celu umożliwienia korzystania z usług dostępnych w internetowym Serwisie Kariera SGH. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO1 (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy zawartej poprzez akceptację Regulaminu świadczenia usług w Serwisie Kariera SGH). 
W przypadku wybrania opcji subskrypcji Newslettera Serwisu Kariera SGH podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli zgoda na przetwarzanie danych osobowych. 4. Dobrowolność podania danych Podanie danych jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji celów, o których mowa w pkt 3. 5. Odbiorcy danych W przypadku korzystania przez administratora z usług innych podmiotów, dane osobowe mogą być im ujawnione na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, a podmioty te będą zobowiązane do zachowania poufności przetwarzanych danych. 6. Informacja o niepodejmowaniu zautomatyzowanych decyzji Na podstawie Pani/Pana danych osobowych nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany w rozumieniu art. 22 RODO. 
1 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r., s. 1, ze zm. 
7. Czas przetwarzania Dane osobowe będą przetwarzane przez czas posiadania konta w Serwisie Kariera SGH. W przypadku wybrania opcji subskrypcji Newslettera Serwisu Kariera SGH dane będą przetwarzane do czasu wycofania zgody. 8. Prawa związane z przetwarzaniem Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania a także usunięcia danych w przypadkach przewidzianych prawem. Może Pani/Pan w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, co nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem. 9. Prawo wniesienia skargi Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza RODO.