Poniedziałek, 20 listopada 2017 r.

Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Jesteś w: Start / O nas / Nasze zadania

Nasze zadania

Czym się zajmujemy?

Do zadań Centrum Kariery i Relacji z Absolwentami należy:

  • prowadzenie serwisu Kariera z ofertami pracy, praktyk i staży;
     
  • doradztwo zawodowe, w tym warsztaty, szkolenia, konsultacje i pomoc przy tworzeniu dokumentów aplikacyjnych oraz przygotowywanie do rozmów kwalifikacyjnych;
     
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z pracodawcami - pozyskiwanie ofert pracy, praktyk i staży, spotkania, warsztaty;
     
  • współpraca z kołami naukowymi i organizacjami studenckimi w zakresie organizacji wydarzeń promujących aktywne poszukiwanie zatrudnienia;
     
  • ​prowadzenie Klubu Absolwentów SGH oraz Programu Rabatowego Karty Absolwenta SGH;
     
  • współpraca z organizacjami zrzeszającymi absolwentów;
     
  • włączanie absolwentów w kształtowanie kierunków rozwoju Uczelni;
     
  • prowadzenie bazy absolwentów studiów I i II stopnia;
     
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z absolwentami;
     
  • prowadzenie profilu społecznościowego Facebook.com/SerwisKarieraSGH oraz Facebook.com/SGHalumni;
     
  • informowanie absolwentów o ofercie edukacyjnej i naukowej SGH;
     
  • włączanie absolwentów w promowanie studiów w SGH;
     
  • współorganizacja uroczystości ukończenia studiów I i II stopnia.