Jak zamieścić ofertę w serwisie?

Jak zamieścić ofertę w serwisie?
Oferty w Serwisie Kariera SGH mogą być publikowane wyłącznie przez zarejestrowanych przedstawicieli pracodawców. Szczegóły rejestracji pracodawcy i publikacji oferty dostępne są poniżej.
 

Pracodawca w celu zamieszczenia w serwisie Kariera oferty pracy, praktyki lub stażu powinien:

  • dokonać rejestracji firmy/instytucji w serwisie Kariera;
  • zalogować się;
  • po zalogowaniu się wypełnić formularz oferty pracy/praktyki/stażu znajdujący się w menu "Dodaj ofertę" widocznym na górze strony

UWAGA: Firmy zarejestrowane w krajach Unii Europejskiej mogą samodzielnie zarejestrować się w Serwisie Kariera. Firmy spoza krajów Unii Europejskiej prosimy o kontakt mailowy w celu założenia konta (serwis.kariera@sgh.waw.pl).

Dodatkowe informacje:

  • Oferty pracy, praktyk i staży publikowane są w serwisie bezpłatnie.
  • Oferta zamieszczona przez firmę o statusie Partner SGH:
    • przy wyszukiwaniu pojawia się jako pierwsza,
    • w prawym górnym rogu oferty widoczna jest ikona Partner SGH.
  • Istnieje możliwość nieodpłatnego zamieszczenia informacji o inicjatywach związanych z karierą i rozwojem organizowanych przez Państwa firmę/organizację w dziale AKTUALNOŚCI I ARTYKUŁY.
  • Istnieje możliwość odpłatnego zamieszczenia banera reklamowego na stronie głównej Serwisu Kariera (wymiary 768x423).

Zapraszamy do kontaktu: serwis.kariera@sgh.waw.pl