Niedziela, 24 września 2017 r.

Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Jesteś w: Start / Wiadomości / Projekty i konkursy / Sprawdź się: zarządzaj projektem i wygrywaj nagrody – rusza konkurs platformy do zarządzania projektami Ideonet!

Sprawdź się: zarządzaj projektem i wygrywaj nagrody – rusza konkurs platformy do zarządzania projektami Ideonet!

Twórcy platformy Ideonet zapraszają do udziału w konkursie „Najlepszy projekt w Ideonet”. Jest to okazja na przetestowanie narzędzi online do pracy, sprawdzenia kompetencji w zarządzaniu projektem i wygrania atrakcyjnych nagród. Konkurs ruszył 24 lipca 2013 r.

Poznaj Ideonet

Ideonet to polski startup i wielofunkcyjna platforma do zarządzania projektami
oraz współpracy zdalnej. Na co dzień z funkcjonalności Ideonetu korzystają m.in. freelancerzy i właściciele małych firm. Poza klasycznymi rozwiązaniami dla pracujących, takimi jak: tworzenie projektów, kalendarzy czy delegowanie zadań, użytkownicy mogą rozbudować podstawowy zestaw narzędzi o dedykowane rozwiązania - aplikacje dopasowane do konkretnych potrzeb firm czy użytkowników. To opcja interesująca zwłaszcza dla developerów, którzy mogą udostępniać autorskie aplikacje społeczności na platformie.

Ideonet to także prostsza komunikacja: rozwiązania znane z mediów społecznościowych zostały zaadaptowane na potrzeby pracowników projektowych. Komentarze, notatki czy strumień aktywności uzupełniają tradycyjne kanały komunikacyjne. „Specjalisty można szukać bezpośrednio w panelu użytkownika, nie przerywając pracy, a gdy uda się znaleźć
i zatrudnić odpowiednią osobę, podłącza się ona do projektu, gdzie od razu widzi przydzielone zadania, a zlecający może monitorować postępy w pracy”
– tłumaczy Karolina Burdon z zespołu Ideonet. Atutem platformy jest także autorski system oceny współpracujących ze sobą osób.

A teraz włącz się do gry

Pod hasłem „Stwórz projekt w Ideonet, zaproś współpracowników i wygraj atrakcyjne nagrody!” rusza konkurs na najlepszy projekt na platformie Ideonet. Do rywalizacji mogą zgłaszać się zespoły maksymalnie 6-osobowe. Każdy uczestnik może zgłosić tylko jeden projekt. Do konkursu można dołączyć w dowolnym momencie jego trwania również  
z projektami rozpoczętymi przed oficjalną datą rozpoczęcia rywalizacji. Oceniane będą m. in. realizacja celów zgodnie z założeniami projektu, korzystanie z jak największej liczby funkcjonalności platformy, ocena współpracy i kompetencji, a także budowanie profilu użytkownika.

Konkurs rozpoczął się 24 lipca 2013 r. o godz. 12.00 i potrwa do 9 września 2013r. Chetni do wzięcia udziału mogą zgłaszać się w dowolnym momencie trwania rywalizacji. „Nasz konkurs to okazja pracy z nowoczesnym narzędziem i sprawdzenie się w zarządzaniu i realizacji projektu” - komentuje Burdon.Dodatkowo każdy uczestnik może w ten sposób zbudować sieć kontaktów i współpracowników”. Na najskuteczniejszych project managerów i ich zespoły czekają atrakcyjne nagrody: tablety, prenumerata magazynu Zarządzanie Projektami i zestawy lektur biznesowych. Do rywalizacji zapraszają patroni: Magazyn Zarządzanie Projektami, Lubelska Wyżyna IT, Wschodni Klaster ICT. Udział w konkursie jest bezpłatny.

Podłączeni

Platforma Ideonet to przede wszystkim wsparcie w codziennej pracy mniejszych biznesów i freelancerów: pracy projektowej i zespołowej, współpracy z zewnętrznymi wykonawcami czy usprawnianiu współdziałania różnych oddziałów firmy. Komunikacja odbywa się na bieżąco: użytkownicy w każdym momencie mogą komentować swoje działania, dodawać pliki, notatki czy uwagi. Ideonet to również jednolite narzędzia dla klienta i wykonawcy, niższe koszty obsługi IT i możliwość dodania aplikacji szytych na miarę. To dobra wiadomość dla developerów, którzy chcieliby przetestować lub sprzedawać swój produkt – twórcy Ideonet zapraszają do MarketPlace. Dodatkowo, ta nowoczesna platforma online posiada funkcję giełdy zleceń. Nie przerywając pracy, użytkownik może zaprosić do projektu znajomego lub zrekrutować kogoś ze społeczności: do weryfikacji kompetencji zaprojektowano autorski system oceny współpracy. Wystarczy zapoznać się z ocenami oraz rekomendacjami wystawionymi przez byłych współpracowników i podjąć decyzję. Funkcjonalności platformy są dostępne nieodpłatnie dla wszystkich użytkowników zarejestrowanych w platformie z kontami Basic. Do pracy wystarczy urządzenie z dostępem do internetu.

Więcej szczegółów na www.ideonet.pl