Sobota, 23 września 2017 r.

Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Jesteś w: Start / Wiadomości / Projekty i konkursy / Półfinał GMC Poland 2011 – menedżerowie i studenci walczą w wirtualnej wojnie rynkowej

Półfinał GMC Poland 2011 – menedżerowie i studenci walczą w wirtualnej wojnie rynkowej

Do walki o awans do finału GMC Poland przystępują 54 zespoły. Uczestnicy polskiej edycji największej na świecie symulacji biznesowej zbliżają się do końca rywalizacji. Do finału krajowego zakwalifikuje się tylko 8 zespołów. Najlepszy spośród nich będzie reprezentował Polskę w finale światowym, który odbędzie się w kwietniu w Kijowie.

GMC to zaawansowana gra strategiczna, w której drużyny tworzone przez menedżerów i studentów konkurują na wirtualnym rynku. Zespoły zarządzają firmami notowanymi na giełdzie – podejmują decyzje związane ze wszystkimi obszarami działalności firmy, stąd najważniejszym kryterium w konkursie są ceny akcji na koniec poszczególnych etapów. XII polska edycja konkursu rozpoczęła się w październiku ubiegłego roku gromadząc ponad 640 zespołów z całej Polski.


W II etapie drużyny rozegrały pięć cykli decyzyjnych w podziale na 27 grup. Do rundy półfinałowej, która rozpocznie się 20 lutego zakwalifikowały się po dwa zespoły, które osiągnęły najwyższe ceny akcji na wirtualnej giełdzie w swoich grupach, w sumie 54 drużyny.

„W tym roku obserwujemy bardzo ciekawą i emocjonująca rozgrywkę. Uczestnicy reprezentują firmy różnych branż. W konkursie startują zarówno studenci jak i menedżerowie. W związku z tym każdy zespół wnosi do projektu różne doświadczenia i szereg nowych pomysłów. W drugim etapie już na początku sam scenariusz gry wymagał od uczestników dużej wiedzy, umiejętności i zaangażowania. Z uwagi na fakt, iż w tej edycji wystartowała rekordowa liczba zespołów, awans do półfinału to duży sukces ( 54 spośród 648 zespołów).” – mówi Paulina Mazur, dyrektor Działu Rozwoju Talentów i Wizerunku Pracodawcy, w BIGRAM Personnel Consulting.

Wśród Półfinalistów występują reprezentacje firmowe Banku BPH Grupa GE Capital, Banku Gospodarki Żywnościowej, Banku Zachodniego WBK, Credit Suisse, Grupy Eurocash, Grupy PZU, NetWorkS! oraz Telekomunikacji Polskiej.

W Półfinale będą rywalizować również zespoły studenckie, reprezentanci m.in. Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Szkoły Głównej Handlowej, Uniwersytetu Jagiellońskiego i Politechniki Krakowskiej. Awansowane drużyny studenckie występują w konkursie pod banderą Banku Zachodniego WBK, Carrefour Polska, Grupy PZU, Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa, Telekomunikacji Polskiej, Akademii Finansów, BRIEF, Gazety Bankowej, Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, Grupy Eurocash, HRnews.pl, MBA Manager, Money.pl, Narodowego Banku Polskiego, Magazynu "Personel i Zarządzanie", Profiles International, Students.pl, TAP Portugal, Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu.
Runda półfinałowa składa się z pięciu cykli decyzyjnych rozgrywanych on-line, które pozwolą wyłonić osiem najlepszych zespołów.  Wyniki rundy oraz listę krajowych finalistów Global Management Challenge 2011 poznamy już 19 marca.

Na najlepsze zespoły czekają atrakcyjne nagrody , studia podyplomowe w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, bilety lotnicze TAP Portugal, zaproszenie do udziału w prestiżowym seminarium z cyklu „Autorytety”, zestawy książkowe.

Więcej informacji: www.gmcpoland.pl

Organizator w Polsce: BIGRAM Personel Consulting

Patroni Honorowi: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Narodowy Bank Polski

Sponsorzy: Bank Zachodni WBK, Carrefour Polska, Grupa PZU, Polskie Górnictwo Naftowe
i Gazownictwo, Telekomunikacja Polska

Patroni medialni: Brief, Gazeta Bankowa, MBA Manager, Personel i Zarządzanie, Rzeczpospolita

Patroni Internetowi: HRNews.pl, Money.pl, ObserwatorFinansowy.pl 

Współpraca: Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, TAP Portugal, StepStone.pl, Students.pl

Partnerzy na uczelniach: Eurostudent, Niezależne Zrzeszenie Studentów