Piątek, 24 listopada 2017 r.

Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Jesteś w: Start / Wiadomości / Projekty i konkursy / Konkurs zbadaj.to - partnerstwo merytoryczne

Konkurs zbadaj.to - partnerstwo merytoryczne

4 marca wystartowała IV edycja branżowego konkursu studenckiego zbadaj.to. Przedsięwzięcie jest inicjatywą Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii oraz Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku i ma na celu promocję kariery w branży badawczej. W tegorocznej edycji Partnerem Merytorycznym konkursu jest LOTTO. O współpracy zadecydowały wspólne wartości marek zbadaj.to oraz LOTTO opierające się na ideach wspierania rozwoju młodych ludzi.

„Celem przyświecającym organizacji konkursu jest przyciągnięcie do zawodu badacza zdolnych studentów o uważnych, badawczych umysłach. Staramy się inspirować studentów, pokazując, na czym ten zawód polega a także dając możliwość nawiązania kontaktów z praktykami branży i uczestnictwa w branżowych konferencjach i spotkaniach. Oferujemy także konkretne możliwości rozwoju poprzez zdobywanie wiedzy i umiejętności przydatnych w pracy badacza. Dzieje się to podczas finałowych warsztatów konkursowych a także podczas Dni Badacza czy warsztatów na targach pracy. Doświadczenia ubiegłych lat pokazują, że wysiłki te przynoszą obopólne zadowolenie – zarówno pracodawców jak i uczestników kolejnych edycji konkursu.” – mówi Katarzyna Gawlik, Szef Komitetu Organizacyjnego konkursu zbadaj.to.

Tworzenie możliwości i warunków do rozwoju ścieżki zawodowej w branży badawczej będące celem zbadaj.to oraz wizja wspierania rozwoju realizowana na wielu polach przez LOTTO to wartości łączące obie marki.

„LOTTO to marka z misją, zaangażowana społecznie. Wspierając różne inicjatywy – od tych o wielkiej skali po sprawy dotyczące lokalnych społeczności – pomagamy realizować marzenia i zachęcamy do coraz to nowych planów i marzeń, samorealizacji i rozwoju. Sądzimy, że konkurs zbadaj.to będzie dla młodych badaczy ciekawą przygodą, a zarazem pozwoli postawić pierwsze kroki w karierze, zatem z przyjemnością angażujemy się w ten projekt”– mówi  Aleksandra Piszczorowicz, zastępca Dyrektora ds. Marketingu i Sprzedaży Totalizatora Sportowego, właściciela marki LOTTO.

LOTTO jest aktywnym uczestnikiem branży badawczej o ogromnym doświadczeniu w zakresie badań rynku. Totalizator Sportowy od przeszło dekady współpracuje z czołowymi agencjami badawczymi a także korzysta
z doświadczeń badawczych zagranicznych loterii, szukając nowych sposobów poznania użytkowników swoich nietypowych produktów.

Organizatorach

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) powstało w 1994 roku, obecnie liczy około 300 członków. Wielkość i zakres działań Towarzystwa nadal pozostaje ewenementem na skalę Europy. PTBRiO jest głównym ośrodkiem wymiany profesjonalnej wiedzy na temat badań rynku i marketingu oraz aktywnym rzecznikiem zrozumienia roli badań w biznesie i instytucjach. Więcej informacji na www.ptbrio.pl

Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) jest związkiem pracodawców zrzeszającym 21 podmiotów badawczych, generujących ponad 80% obrotów branży badawczej w Polsce. Zasadniczą rolą OFBOR jest wzmacnianie i propagowanie najwyższych standardów badań, a przez to dbałość o wizerunek całego sektora. Najważniejszym przedsięwzięciem organizacji jest Program Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA).  Więcej informacji na www.ofbor.pl

Szczegóły dotyczące konkursu zbadaj.to znajdują się na stronie www.zbadaj.to. Dalszych informacji udziela Agnieszka Piorun, konkurs@zbadaj.to, tel. 22 648 44 92.

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii

ul. Szarotki 11

02-609 Warszawa

tel. 22 648 44 92

konkurs@zbadaj.to

www.zbadaj.to