Środa, 22 listopada 2017 r.

Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Jesteś w: Start / Wiadomości / Projekty i konkursy / Konkurs Zbadaj.to

Konkurs Zbadaj.to

Już 4 marca 2013 r. rozpoczęła się czwarta edycja ogólnopolskiego konkursu studenckiego zbadaj.to. Przedsięwzięcie jest inicjatywą Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii oraz Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku. Tegoroczna edycja współorganizowana jest przez Partnera Merytorycznego LOTTO pod hasłem „Wspólnie wspieramy rozwój”.

Konkurs, który ma na celu promocję kariery w branży badawczej, jest przeznaczony dla studentów wszystkich kierunków studiów licencjackich i magisterskich. Na jego zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody, w tym: wyjazdowe 3-dniowe Warsztaty Badawcze, zaproszenia na Kongres Badaczy oraz przede wszystkim płatne staże w agencjach i działach badawczych.

Nadzór merytoryczny nad całością konkursu sprawuje Kapituła Konkursowa w składzie:

Przewodnicząca: prof. UW dr hab. Dominika Maison, krajowy delegat ESOMAR

Członek: Izabela Rudak, prezes PTBRiO

Członek: Janusz Durlik, prezes OFBOR

Szef Komitetu Organizacyjnego: Katarzyna Gawlik, TNS Polska

Członek: Mateusz Galica, TNS Polska

Członek: Adam Polasz, PTBRiO

Członek: Robert Zydel, Saatchi and Saatchi

Członek: Tomasz Jędrkiewicz, PTC

Funkcję konsultacyjną dla uczestników sprawuje Agata Grabowska (PTBRiO) pozostająca poza składem Kapituły Konkursowej.

Wspieramy rozwój młodych ludzi

W 2013 roku uruchamiamy czwartą edycję konkursu zbadaj.to. W dotychczasowych edycjach wzięło udział 800 osób. Finaliści poprzednich edycji otrzymali możliwość odbycia staży w agencjach badawczych lub zespołach badawczych różnych firm. Kilkanaście osób z grona naszych finalistów znalazło stałą, ciekawą pracę w branży badań rynku i opinii, zaś szerokie grono kontynuuje studia, stale współpracując przy różnorodnych projektach badawczych. Praca czeka dziś na badaczy nie tylko w agencjach badawczych, ale także w agencjach reklamowych czy zespołach badawczych po stronie klientów – zleceniodawców badań.

W tym roku Partnerem Merytorycznym konkursu jest marka LOTTO. Partnerstwo jest wynikiem wspólnej wizji łączącej ideę konkursu Zbadaj.to i zaangażowania społecznego LOTTO: wizji wspierania rozwoju młodych talentów i stworzenia możliwości ciekawej kariery w branży badań rynku i opinii.

LOTTO to marka dla tych, którzy mają marzenia. Jako parter projektu „Zbadaj to”, LOTTO zachęca młodych ludzi do zaprezentowania swoich możliwości, wiedzy, jak też wspiera zdobywanie przez nich nowych umiejętności, inspirując ich i otwierając tym samym drogę do realizacji marzeń.

To także marka zaangażowana społecznie, ponieważ z każdej złotówki gracza część kwoty przeznaczana jest na fundusze celowe związane z rozwojem polskiego sportu i kultury. W ramach partnerstwa ze Zbadaj.to LOTTO wspiera rozwój studentów i pomaga im wstępować na ścieżkę zawodową. Dzięki możliwości zmierzenia się z rzeczywistymi wyzwaniami badawczymi stojącymi przed marką LOTTO i jej produktami (grami, loteriami, zdrapkami), studenci będą lepiej przygotowani do realiów, z jakimi spotkają się w swojej przyszłej pracy.

„Komentarze uczestników konkursu Zbadaj.to świadczą o jego wielkiej roli u progu kariery w branży badawczej i marketingowej. Absolwenci podkreślają, że konkurs dał im unikalną możliwość poznania świata badań od kuchni oraz spotkania ciekawych ludzi – praktyków badań” – mówi Mateusz Galica, członek zarządu PTBRiO, odpowiedzialny za konkurs Zbadaj.to.

„LOTTO to marka z misją, zaangażowana społecznie. Wspierając różne inicjatywy - od tych o wielkiej skali po sprawy dotyczące lokalnych społeczności – pomagamy realizować marzenia i zachęcamy do coraz to nowych planów i marzeń, samorealizacji i rozwoju. Sądzimy, że konkurs Zbadaj.to będzie dla młodych badaczy ciekawą przygodą, a zarazem pozwoli postawić pierwsze kroki w karierze, zatem z przyjemnością angażujemy się w ten projekt – mówi  Aleksandra Piszczorowicz, zastępca Dyrektora ds. Marketingu i Sprzedaży Totalizatora Sportowego, właściciela marki LOTTO.

Szczegóły konkursu na stronie: www.zbadaj.to