Czwartek, 23 listopada 2017 r.

Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Jesteś w: Start / Wiadomości / Projekty i konkursy / Konkurs zbadaj.to

Konkurs zbadaj.to

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii oraz Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku zainaugurowały konkurs dla studentów pt.: zbadaj.to.

 

Badania rynku to możliwość interesującej ścieżki i kariery zawodowej, doradztwo dla największych firm i instytucji, ciekawe wyzwania i wreszcie interesujący pomysł na życie, szczególnie dla kreatywnych i otwartych na świat ludzi. Tymczasem często dla wielu młodych osób jedyną możliwością poznania świata badań jest praca ankietera, bądź lektura sondaży przedwyborczych w mediach…

Chcąc przedstawić realne możliwości, jakie młodym ludziom oferuje branża badawcza, dwie organizacje będące reprezentantami tego środowiska zainicjowały konkurs dla studentów zbadaj.to.

Pierwsza edycja konkursu studenckiego zbadaj.to zachęciła do udziału prawie 250 osób zainteresowanych karierą zawodową w branży badań marketingowych. Kolejne etapy konkursu wymagały od uczestników podstawowej wiedzy badawczej a także rozwiązania case studies. Finaliści uczestniczyli w trzydniowych Warsztatach Badawczych w Kazimierzu, gdzie pod okiem doświadczonych badaczy współtworzyli projekt “Lewobrzeżny Kazimierz” przygotowany specjalnie na te właśnie warsztaty.

Konkurs składa się z dwóch etapów:

1)      etap I: ankieta na stronie www.zbadaj.to, pełniąca rolę screenera

2)      etap II: przygotowanie case study (pomysł na praktyczne zastosowanie badań rynku).

Nagrodami w konkursie są: bezpłatny udział w Warsztatach Badawczych (27-29 czerwca 2011 r.), przewidziany dla 20 osób, a dla najlepszych: płatne praktyki w agencjach badawczych, możliwość prezentacji case study podczas warsztatów, publikacja w miesięczniku branżowym oraz bezpłatny wstęp na XII Kongres Badaczy Rynku i Opinii.

W skład Komitetu Oceniającego wchodzą:

Prof. UW dr hab. Dominika Maison, krajowy delegat ESOMAR – Przewodnicząca Komitetu,

Arkadiusz Wódkowski, prezes PTBRiO,

Janusz Durlik, prezes OFBOR,

Katarzyna Gawlik, Pentor Research International,

Mateusz Galica, PTBRiO,

Adam Polasz, PTC Era,

Robert Zydel, NUQ Research.


Szczegóły dotyczące konkursu zbadaj.to znajdują się na stronie www.zbadaj.to, zaś na wszelkie pytania odpowie Iwona Ziółkowska, konkurs@zbadaj.to, tel. 22 648 44 92.

Wierzymy, że konkurs zbadaj.to okaże się otwarciem nowych możliwości dla młodych ludzi, którzy stoją na progu wyboru kariery zawodowej.

 

Komitet Organizacyjny zbadaj.to

zbadaj plakat